Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC = Bleek.

XTC = Bleek.

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik ook merk is 't verschil van mijn huidskleur van ochtend tot avond.
In de ochtend ben ik altijd superbleek, en laat in de avond juist bruin, echt vaag.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo geliefde DFers,

Ik zoek al een tijdje naar een antwoord op mijn vraag(half jaar).
Ik zou blij zijn om 't antwoord eindelijk eens te vinden.

'T is nu ongeveer 3 maanden geleden dat ik voor 't laatst XTC heb gebruikt.
En waar ik nu al heel lang mee zit is mijn huid.
Sinds ik XTC gebruik word ik namelijk bleek van: sigaretten, alcohol, wiet.
En voordat ik XTC ooit had gebruikt, merkte ik hier helemaal niks van.
Ook krijg ik vreselijke acne door sigaretten of dergelijke te gebruiken.

Mijn vraag is dus hoe komt dit ik gebruik op 't moment helemaal geen XTC,
en ik word alsnog zomaar bleek van deze middelen.
De reden dat ik was gestopt met ecstasy was ook omdat ik bleek werd,
maar nu ben ik er dus 8er dat ik ook van deze middelen bleek word,
en dat moet door de X gekomen zijn, want voor ik ooit X had gebruikt,
kon ik blowen, roken, drinken hoeveel ik wou maar werd er niet bleek van.
1 vriend van me zegt dat na 1 jaar gestopt te zijn met X je bloed gezuivert is,
maar ik wil meer zekerheid.

Ik kocht nivea body lotion for men om mezelf weer er weer een
beetje natuurlijk te laten uitzien, veel creme's enzo gekocht,
maar niks werkte.

Ik zou 't ZEER op prijs stellen als iemand mij hiermee kon helpen,
Grrtzz, one love.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bloedvaten vernauwen zich door XTC, daardoor kan het komen dat je wat bleker wordt dan normaal :)
Geldt ook voor alchohol en sigaretten en nog meer bij THC, alleen dan ook omdat je bloeddruk afneemt. Niks gevaarlijks alleen bij de één is het wat zichtbaarder dan bij de ander.

Het valt je misschien nu pas op dat dat zo is, maar het kan niet meer aan de mdma liggen. Die is na 3 dagen alweer uit je bloed. Acné komt ook niet door de xtc, eerder door het dansen in een hete ruimte waardoor je veel zweet een veel vuil binnen krijgt.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bscw zei:
dzN zei:
Heb je veel xtc gebruikt?

Nou ja, het kan ook aan je organen liggen.. Nieren, lever,... ik heb hier zelfs is op forum gelezen dat iemand een nierontsteking had ( geloof ik :grin: ) vn enkele xtc te gebruiken..

Ze zijn zeer gevoelig, bij de een al wat meer dan de andere...

Ik heb na een paar keer xtc gebruiken, ook last mijn maag...en verdien had ik dat niet.

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb ongeveer en jaar geleden om de 2 weken wel wat lopen slikken,
ik kan me herrineren dat ik ook een keer echt 10 pillen ophad, maar
dat was ook de enige keer dat ik er veel slikte en heel heftige pillen waren 't niet.
Klik om te vergroten...

Ik slik ook niet veel. Regelmatig zal ik zeggen.

Dagen erna voel ik me egt rot, terwijl men vrienden bijna nooit een afkick hebben.

Dat rot voelen is niet egt een afkick, maar ja men maag is egt rot dan, ik heb soms steken...
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat met die bloedvaten kan kloppen,
maar er zijn heel veel andere mensen
die bij roken gewoon lekker bruin blijfen.
hoe kan dat dan?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het schijnt dat sommige huidtypes de kleur wat dieper hebben liggen, en als daar de adertjes iets vernauwen, kan de huid zelfs donkerder kleuren.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je veel xtc gebruikt?

Nou ja, het kan ook aan je organen liggen.. Nieren, lever,... ik heb hier zelfs is op forum gelezen dat iemand een nierontsteking had ( geloof ik :grin: ) vn enkele xtc te gebruiken..

Ze zijn zeer gevoelig, bij de een al wat meer dan de andere...

Ik heb na een paar keer xtc gebruiken, ook last mijn maag...en verdien had ik dat niet.

:wave:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#8
dzN zei:
Heb je veel xtc gebruikt?

Nou ja, het kan ook aan je organen liggen.. Nieren, lever,... ik heb hier zelfs is op forum gelezen dat iemand een nierontsteking had ( geloof ik :grin: ) vn enkele xtc te gebruiken..

Ze zijn zeer gevoelig, bij de een al wat meer dan de andere...

Ik heb na een paar keer xtc gebruiken, ook last mijn maag...en verdien had ik dat niet.

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb ongeveer en jaar geleden om de 2 weken wel wat lopen slikken,
ik kan me herrineren dat ik ook een keer echt 10 pillen ophad, maar
dat was ook de enige keer dat ik er veel slikte en heel heftige pillen waren 't niet.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had gister 6 jingels op maar ben vandaag niet bleek ofzo :tongueout:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
ik had gister 6 jingels op maar ben vandaag niet bleek ofzo :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja, ik ben de eerste week naar x helemaal niet bleek,
soms(kan ik me ook wijs maken)zelfs nog bruiner dan normaal.
Maar de 3 weken daarna meestal heel bleek.
Dan na precies 1 maand ben ik weer bruin, maar zodra ik
rook/drink ben ik weer bleek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."