#1
Wat ik ook merk is 't verschil van mijn huidskleur van ochtend tot avond.
In de ochtend ben ik altijd superbleek, en laat in de avond juist bruin, echt vaag.
In de ochtend ben ik altijd superbleek, en laat in de avond juist bruin, echt vaag.