#1
Rotterdam-gabber zei:Ik heb wel gelezen en er was iemand bij die er ervaring mee had, zoals je al kan lezen heb hij al heel veel afgepakt anders had ik nog veel meer genomen.
Ik ken me dan ook bijna niks meer herinneren en begin nu pas weer een beetje de oude te worden, ben vanaf zondag behoorlijk ziek en van slag geweest.
Ik ken zelf maar goed herinneren van 2 pilletjes en die 2 andere erg vaag, dit heb ik niet bij bewust zijn gedaan ofzo.
Omdat ik zo van slag ben heb ik besloten nog een tijdje te wachten met XTC, ik heb nu ook al sinds zondag niet geblowt en probeer het bij 1x per maand te houden. Ik weet ook wel dat ik er niet goed mee om ben gegaan maar het had veeeeel slechter af kunnen lopen als hij er niet bij was.
Maar dankzij jullie berichten besef ik het wel meer, het gaat nu alweer wat beter en blijf er voorlopig vanaf, ik weet nu voldoende en heb heel veel zitten lezen, volgende keer hou ik het ook maar bij 1 pilletje.
Even over dat feest, ik ben al naar genoeg feesten gegaan maar geen hardcore, maar bij die andere feesten was ik ook al snel moe, ben zoiezo snel uitgeput omdat ik een tijdje niet meer sport. Dit weekend hou ik het overigens bij 2 jointjes, geen XTC, zaterdag heb me aan de ene kant toch wel even laten schrikken vooral dat ik me zo rot voelde deze dagen.
Slim, en wellicht is het beter om ook niet 1x in de maand te doen want dat is eigenlijk al te veel.
Als je nu gewoon stopt tot je 17e / 18e kan je dan beter hier over nadenken en hoef je niet zo extreem te gebruiken zodat je tenminste het mooie effect vast kan houden want het is zonde als je dat nu al gaat verliezen toch?
En gewoon gaan sporten inderdaad, drugs nemen om een nacht door te komen vind ik maar zwak.