Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven

Overgeven

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
amyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik krijg de laatste tijd steeds buikpijn als ik schijven slik en dan uiteindelijk word ik misselijk en kots ik het uit. Ik heb geen idee hoe dit komt maar zoals je wel begrijpt is dat heel irritant :( het verpest de hele ervaring.
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Toen ik pas slikte heb ik daar nooit last van gehad. Of misschien een oplossing er voor? Ik wil weer lkkr kunnen genieten van schijven.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
amy zei:
Ik krijg de laatste tijd steeds buikpijn als ik schijven slik en dan uiteindelijk word ik misselijk en kots ik het uit. Ik heb geen idee hoe dit komt maar zoals je wel begrijpt is dat heel irritant :( het verpest de hele ervaring.
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Toen ik pas slikte heb ik daar nooit last van gehad. Of misschien een oplossing er voor? Ik wil weer lkkr kunnen genieten van schijven.
Klik om te vergroten...

Heb je misschien nieuwe pillen nu? en laat je ze testen?
Combineer je soms (Drink je soms alcohol erbij)?
Denk is na wat er allemaal verandert is tegenover de keren dat je niet :kots: .

:wave:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
viewtopic.php?f=3&t=16966
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er is niks aan te doen. Het is je lichaam dat protesteer tegen het gif wat je in neemt. Gelukkig is de werkzame stof dan al in je bloedbaan terecht gekomen en voel je je erna goed.
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hezelfde probleem, eerst niks en nu de laatste tijd als ik er eentje drop dan heb ik eerst last van mijn maag / braakneigingen. Waarschijnlijk is het binnenkort zo ver dat ik ga moeten kotsen elke keer. Niks aan te doen denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."