Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombinatie wiet + xtc/speed !

Combinatie wiet + xtc/speed !

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,
Ik ben zoals je kunt zien nieuw hier en heb een accaunt aangemaakt omdat ik een paar vraagjes heb waar jullie als mede-drugs gebruikers waarschijnlijk wel wat antwoorden op hebben.

Ik gebruikte 6 maanden geleden nogal veel drugs. Niet slim maar ik vond het 'heerlijke' gevoel zo 'onschuldig' op het begin. Ik heb nu nog redelijk op tijd de rem erop gezet, ik voelde een vreselijke depressieve gedachte die mij leek te achtervolgen zolang ik nog xtc gebruikte.

Nu voel ik me overigens prima, heb alles heerlijk onder controle, zonnetje schijnt vandaag voel me helemaal gelukkig zonder wiet/xtc/speed.

Nu heb ik in die tijd dat ik pilletjes slikte ook erg veel geblowt daarbij. Ik weet nog goed hoe heerlijk de jointjes waren en wat voor superchil gevoel het me gaf in die combinatie. De hele zomer voelde als heaven, ik heb zoveel nieuwe mensen leren kennen en de mooiste plekjes van deze omgeving gezien.

Helaas kan ik nooit meer genieten van m'n jointje. Sinds ik gestopt ben met veelvoudig xtc gebruik word ik niet meer stoned op de manier die ik gewend was van vroeger. Ik voel me (zelfs na 2 haaltjes) heel erg in mezelf gekeerd, heb een extreem droge mond (precies zoals je dat hebt me xtc). Kleur in m'n gezicht trekt weg en ik voel een hele belasting op mijn hart en maag. M'n hart klopt op een snelle, zware, vervelende manier. Telkens als ik blow krijg ik dezelfde gevoelens, depressief, ademhaling wordt trager en het voelt allemaal heel klote.

Ik heb dit ook voorgelegd bij drugsinfoteam. Heb ook een reactie terug gekregen dat m'n hersens ontregeld waren en dat ik beter 3 maanden kon stoppen...
Nou 3 maanden dacht ik?
Ik stop wel gewoon helemaal met blowen.
Ik ben meer een actief figuur, ik doe liever dingen ipv stoned op een bank zitten de hele dag.

Maargoed waar het een beetje op neer komt is dat het 'verlepte', 'vercrackte' xtc gevoel bij mij om de hoek komt kijken zodra ik dus wiet rook. En dat vind ik best wel apart, ik heb ook niemand in m'n vriendenkring die het echt kunnen begrijpen daarom heb ik ook definitief een punt achter het blowen gezet.

Mdma geeft me wel nog steeds dat lekkere verliefde gevoel, ik ben nu veel minder met drugs bezig iig. Ik drink zo 1ns in de 2 weken wat bier. Ik rook. En gemiddeld 1x in de 3 maanden slik ik zo'n 2 pilletjes.

Is er iemand bekend met dit rare verschijnsel?
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had wel zoiets met paddo's, maar dat is een heel ander verhaal.
In een slechte trip had ik ook geblowd en alle keren dat ik daarna blowde kwam ik soort van terug in die "bad" trip.
3 Maanden later weer paddo's gedaan en toen ben ik weer van wiet gaan houden (is niet erg goed, maar OOOO zo lekker)
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#3
paulXTC zei:
Ik had wel zoiets met paddo's, maar dat is een heel ander verhaal.
In een slechte trip had ik ook geblowd en alle keren dat ik daarna blowde kwam ik soort van terug in die "bad" trip.

3 Maanden later weer paddo's gedaan en toen ben ik weer van wiet gaan houden (is niet erg goed, maar OOOO zo lekker)
Klik om te vergroten...

Erg vergelijkbaar dus, behalve dan die laatste zin, helaas is het heerlijke spacy wiet effect veranderd in een duister gat waar ik inval zodra ik blow.
Vandaar dus, No More Weed For Meee.

Blijkbaar zijn er weinig mensen die hetzelfde hebben?
Achja, het is maar wiet :beer:
Latahz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."