Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKruistollerantie MDMA en 4-FMP

Kruistollerantie MDMA en 4-FMP

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
Sja, als je het wil gebruiken en je kan niet aan 4fmp zelf komen, dan zul je het toch voor een duurder prijsje moeten kopen he.. Tis niet anders..
A
Angramar TemenosLid
Ik zat eraan te denken, heeft MDMA en 4-FMP een kruistollerantie? Nou heb ik voor het laatst eind februari mdma gebruikt, en ga ik ergens eind april/midden mei weer gebruiken als de schaarste het toelaat, ik wil minimaal 2 maanden er tussen houden, ik heb liever elke keer een echt effect dan elke week waus gaan van de pilletjes en m'n serotonine te verpesten..

Maar binnen 4 april is er een leuk feestje, en ik zat te denken om daarvoor even een APKcheck te doen bij de smartshop (bevat 4-FMP). Goed idee of slecht idee? Werkt 4-FMP (4-Fluor-Amfetamine) ook op je serotonine als MDMA, en hebben ze een kruistollerantie? Dwz, heb ik dan minder effect van de MDMA een paar weken later? Of neigt 4-FMP meer naar de dopamine etc kant? Ik krijg vaak te horen dat het effect ergens tussen slappe Dex en mdma ligt, maar hoe zit het qua tollerantie?

Ik hoop dat ik een serieus antwoord kan krijgen, ik heb gekeken op erowid, google & uit je bol, maar heb niks kunnen vinden.
t
tomz0rLid
Volgens veel onderzoeken doet het zeer weinig met je serotoninevoorraad. Het werkt ook vooral op de dopamine en in plaats van de serotonine vrij laten komen blokeert 4-fmp vooral de heropname van serotonine heb ik gelezen.

Neem NOOIT meer dan 200 mg. Verder erg leuk goedje, alleen weinig over de risico's bekend.
T
TrippyShitLid
Het doet wel wát met je serotonine idd. Ik merkte zelf wel dat de pillen net wat minder aansloegen door de 4fmp. Je kan wel 5htp erbij nemen natuurlijk. Gewoon paar dagen voor en na je 4fmp avondje innemen voor je gaat slapen. Verder idd NIET meer dan 200mg nemen. 1e keer nam ik 190mg in 1x was egt heerlijk, vet, etc etc. Maar toen ik in bed lag kreeg ik wel echt van die hartkloppingen. Qua effect, ik weet niet hoe slappe dex is :P Maar wat het doet is het volgende:

Je krijgt een heerlijk tintelend gevoel over je heen, ook dat warme mdma gevoel.
Je krijgt echt een heerlijke heldere rust in je hoofd.
De piek duurt zo'n 3uur. Daarna ben je nog wel een paar uur goed wakker.

Ik had niet echt als bij mdma zo'n verschrikkelijk love gevoel iedereen is een vriend enzo. Maar wel tot de mate dat iedereen perse mijn sigaretten moest roken bijv. :P
A
Angramar TemenosLid
Lijkt me een goede MDMA vervanger in die tussenperiode's va 2-3 maanden, alleen kan ik er niet aan komen behalve APK in de smartshop (en dat is echt heel erg duur).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."