#1
Sinds een tijdje ben ik ergens achtergekomen / ben ik me bewust gaan worden van onderstaande. Hebben jullie dit ook of er een verklaring voor?
Als ik een weekendje X heb gebruikt ga ik 2 dagen erna meestal ff lekker de sauna in of wat sporten (hardlopen of fitnessen). Ik heb dan het gevoel dat ik hier baat bij heb aangezien ik de stoffen dan uit mijn lichaam werk.
Nu heb ik soms dat als ik bijv. klaar ben met trainen ik na een uurtje als ik weer tot rust gekomen ben ineens een soort van "high" gevoel voel opkomen. Is eigenlijk een heel relaxed gevoel
Vraag me alleen af hoe dit zou komen?
Zelf denk ik dat het komt doordat ik tijdens het sporten of zweten in de sauna een soort van beroep doe op mijn vethuishouding. Hierin wat stoffen zitten opgeslagen en die dus worden aangebroken/afgebroken en die vervolgens dus weer in mijn systeem komen.
Blijkbaar is mijn serotonine dus nog niet op..
Ben ook nooit depri na pilgebruik.
Als ik een weekendje X heb gebruikt ga ik 2 dagen erna meestal ff lekker de sauna in of wat sporten (hardlopen of fitnessen). Ik heb dan het gevoel dat ik hier baat bij heb aangezien ik de stoffen dan uit mijn lichaam werk.
Nu heb ik soms dat als ik bijv. klaar ben met trainen ik na een uurtje als ik weer tot rust gekomen ben ineens een soort van "high" gevoel voel opkomen. Is eigenlijk een heel relaxed gevoel
Zelf denk ik dat het komt doordat ik tijdens het sporten of zweten in de sauna een soort van beroep doe op mijn vethuishouding. Hierin wat stoffen zitten opgeslagen en die dus worden aangebroken/afgebroken en die vervolgens dus weer in mijn systeem komen.
Blijkbaar is mijn serotonine dus nog niet op..
