#1
Goeie 's morgens Drugsforum. Het is nu 7 en een half uur geleden dat ik een halve blauwe ster op heb (niks spetterende) en de 2e keer dat ik XTC gebruik. Nou had ik de volgende keer geen na-effecten behalve een kater. Ik kon nog gewoon in slaap vallen maar misschien kwam dat omdat er veel geblowt werd die avond en deze avond niet.
Ik ben hard bezig geweest met mijn nacht/dag ritme te herstellen naar het gebruikelijke ('s avonds slapen en overdag wakker zijn). En ik heb hierbij ook Melatonine (hormoon) pillen gebruikt. Dit was allemaal irritant maar 't heeft wel gewerkt.
Nu hou ik dat al zo'n 2 weken vol maar ik ben bang dat ik alle moeite voor niks heb gedaan want ik ben nog steeds zo energiek als wat!
Herkent iemand het? Dat je nog lichamelijk geagiteerd bent en vol met energie zit? Mijn vriend die precies hetzelfde op heeft (van hetzelfde pilletje) kon wel slapen.
P.S. Excuses als deze vraag al eerder is gesteld, ik heb gezocht in het forum maar kon niks vinden.
Alvast bedankt voor uw wijsheden
.
Ik ben hard bezig geweest met mijn nacht/dag ritme te herstellen naar het gebruikelijke ('s avonds slapen en overdag wakker zijn). En ik heb hierbij ook Melatonine (hormoon) pillen gebruikt. Dit was allemaal irritant maar 't heeft wel gewerkt.
Nu hou ik dat al zo'n 2 weken vol maar ik ben bang dat ik alle moeite voor niks heb gedaan want ik ben nog steeds zo energiek als wat!
Herkent iemand het? Dat je nog lichamelijk geagiteerd bent en vol met energie zit? Mijn vriend die precies hetzelfde op heeft (van hetzelfde pilletje) kon wel slapen.
P.S. Excuses als deze vraag al eerder is gesteld, ik heb gezocht in het forum maar kon niks vinden.
Alvast bedankt voor uw wijsheden