#1
Hallo allemaal,
3 vrienden en ik kwamen op het gekke idee om eens een keer XTC te gebruiken (als een soort van onderwerp op een bucket list). Nou konden we het krijgen en we wilden het dus gisteravond bij het uitgaan gebruiken. Nou nam degene van wie we de 4 pillen zouden krijgen de hele avond niet de telefoon op, dus besloten wij maar om het een andere keer te gaan doen en gingen we maar wat aan de alcohol.
En toen werd er toch gebeld.. Dus uiteindelijk kregen wij 5 pillen van rond de 80 mg in handen. We besloten het niet te doen aangezien wij het wat gevaarlijk vonden om het te mixen met alcohol en we wilden de trip ervaren puur op XTC.
Een tijdje later zaten ik en mijn beste vriend (1 van die 3 vrienden) in de club met vijf pillen bij ons, en we besloten toch maar die 5de pil in 2en te breken en die gewoon te slikken. Dus dat gedaan, geweldige trip gehad (niet zo extreem als ik had verwacht, maar dat is waarschijnlijk te verwijten aan de lage dosis (40 mg per persoon dus) en misschien de alcohol (ook al was dat niet heel veel).)
Maar nu zitten we dus nog met die 4 andere pillen en 2 vrienden die ze wel heel graag willen proberen. Dus ons idee was om het over een paar weken weer te proberen. Nou zitten ik en die vriend die het al gedaan hebben wel een beetje met de vraag of de trip wel zo goed gaat zijn als kan als we over 2-3 weken een hele pil nemen. We zouden dus graag willen weten of onze serotinereserve tegen die tijd weer aangevuld zou kunnen zijn. Ik lees overal dat je voor optimaal effect 1 keer in de 2-3 maanden moet slikken, maar geldt dat ook als je maar zo een kleine dosis hebt gebruik?
Dus mijn vraag: Zou ik over 2-3 weken weer helemaal kunnen genieten van de XTC zoals het hoort en wat kan ik doen om mijn serotinereserve (en alle andere dingen die ervoor zorgen dat de XTC werkt) weer op het niveau te krijgen dat daarvoor nodig is? Of moet ik echt een paar maanden wachten ook al heb ik maar een halve pil geslikt?
Alvast bedankt!
3 vrienden en ik kwamen op het gekke idee om eens een keer XTC te gebruiken (als een soort van onderwerp op een bucket list). Nou konden we het krijgen en we wilden het dus gisteravond bij het uitgaan gebruiken. Nou nam degene van wie we de 4 pillen zouden krijgen de hele avond niet de telefoon op, dus besloten wij maar om het een andere keer te gaan doen en gingen we maar wat aan de alcohol.
En toen werd er toch gebeld.. Dus uiteindelijk kregen wij 5 pillen van rond de 80 mg in handen. We besloten het niet te doen aangezien wij het wat gevaarlijk vonden om het te mixen met alcohol en we wilden de trip ervaren puur op XTC.
Een tijdje later zaten ik en mijn beste vriend (1 van die 3 vrienden) in de club met vijf pillen bij ons, en we besloten toch maar die 5de pil in 2en te breken en die gewoon te slikken. Dus dat gedaan, geweldige trip gehad (niet zo extreem als ik had verwacht, maar dat is waarschijnlijk te verwijten aan de lage dosis (40 mg per persoon dus) en misschien de alcohol (ook al was dat niet heel veel).)
Maar nu zitten we dus nog met die 4 andere pillen en 2 vrienden die ze wel heel graag willen proberen. Dus ons idee was om het over een paar weken weer te proberen. Nou zitten ik en die vriend die het al gedaan hebben wel een beetje met de vraag of de trip wel zo goed gaat zijn als kan als we over 2-3 weken een hele pil nemen. We zouden dus graag willen weten of onze serotinereserve tegen die tijd weer aangevuld zou kunnen zijn. Ik lees overal dat je voor optimaal effect 1 keer in de 2-3 maanden moet slikken, maar geldt dat ook als je maar zo een kleine dosis hebt gebruik?
Dus mijn vraag: Zou ik over 2-3 weken weer helemaal kunnen genieten van de XTC zoals het hoort en wat kan ik doen om mijn serotinereserve (en alle andere dingen die ervoor zorgen dat de XTC werkt) weer op het niveau te krijgen dat daarvoor nodig is? Of moet ik echt een paar maanden wachten ook al heb ik maar een halve pil geslikt?
Alvast bedankt!
