#1
Hej! Zaterdagnacht had ik een gruwelijk vet technofeest. lekker gegaan op 2 1/2 unit van 130mg, maar nu zit ik met het bekende lege gevoel. Geen zin in eten, geen zin in niks...niets is leuk.
Natuurlijk bestaat er hasj/wiet om deze xtc kater te verzachten. Maar dan zit je natuurlijk met de keus: wiet of hasj? Wat vinden jullie lekkerder na de comedown/tijdens de kater?
Natuurlijk bestaat er hasj/wiet om deze xtc kater te verzachten. Maar dan zit je natuurlijk met de keus: wiet of hasj? Wat vinden jullie lekkerder na de comedown/tijdens de kater?
