#1
k heb ADD en heb altijd xtc thuis gehad in een besloten groepje..
maar heeft iemand ervaring met ADD en xtc op een feestje oid..
want weet niet of het wel zo leuk is als je daar zo relaxed rondloopt tussen al die springende mensen..
en weet iemand iets anders om wel los te gaan op een feestje als je ADD hebt?
maar heeft iemand ervaring met ADD en xtc op een feestje oid..
want weet niet of het wel zo leuk is als je daar zo relaxed rondloopt tussen al die springende mensen..
en weet iemand iets anders om wel los te gaan op een feestje als je ADD hebt?