Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADD + XTC + een feestje/ffestival etc = ?

ADD + XTC + een feestje/ffestival etc = ?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
k heb ADD en heb altijd xtc thuis gehad in een besloten groepje..

maar heeft iemand ervaring met ADD en xtc op een feestje oid..
want weet niet of het wel zo leuk is als je daar zo relaxed rondloopt tussen al die springende mensen..

en weet iemand iets anders om wel los te gaan op een feestje als je ADD hebt?
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb met grote zekerheid ADD en krijg ritalin voorgeschreven. Ik hou op z'n tijd ook van een dik spacefeest, dus aan mij heb je een redelijke referentie :P

Als ik xtc neem op een feest, dan neem ik geen medicatie. Wat er met me gebeurt, lijkt gewoon op wat er met andere mensen gebeurt. Veel energie, moeheid verdwijnt, zin om te dansen, sterke euforie. Soms ben ik juist vrij rustig als ik xtc gehad heb, maar dat ligt heel sterk aan de omgeving waarin je bent. Ik kan het pilletje makkelijk 'sturen'..als ik in de lounge ga zitten, dan word ik een beetje hangerig. Als ik dan opsta en naar de dansvloer ga, dan ben ik weer helemaal into het dansen.

Ik denk, dat een ADD'er xtc niet veel anders zal ervaren als andere mensen. ADD heeft vooral te maken met een afwijking in de dopamine regulatie. XTC spreekt voornamelijk je serotonine aan.
maar uiteindelijk zal het verschillen per persoon, proberen is dus de boodschap :grin: het wordt vast knallen.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
okeeee dankje :grin: !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."