Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad gaan op xtc WTF!!!

bad gaan op xtc WTF!!!

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik ben nu 3 dagen vrij van de speed en ik mis het ook niet. Had in 2 maanden 6 gram gedaan. Had para gedachtens op het eind het hielp echt toaal niet ik merkte de effecten niet meer enkele nar eeffecten. Maar goed daar bne ik dus vanaf.

Maar ik ga ik met mijn stomme kop xtc doen. Ik ben er dus nu echt achtergekomen dat daar niks aan is als je alleen on xtc ben en je vriend wil gene pil. Dat is natuurlijk prima dat hij niet wil maar dan voelde ik me zo goddelijk van xtc en dan was hij zo nuchter. Daar knapte ik op af en raakte ik bad. Normaal ga je niet zon goddleijk xtc gevoel tegen spreken maar nu werd ik echt heel erg depressief. Nu dus. De pillen waren in jaren niet zo goed dat moet ik je eerlijk zeggen. Maar ik moest echt overgeven van de nare gedachtens dat he tniet meer gaat werken tussen mij en me vriend.

Ik ben gewoon weer wanhopig, hoe fout. En ik knijp zo hard in mijn vel met mijn nagels en dan voel ik nog geen pijn. Komt door de drugs natuurlijk. Kan me voeten niet stil houden en bouncen als de tierelier. Ik moet me verhaal echt kwijt want ik heb echt zelfmoord gedachten als een motherfucker Kanker leven. Sorry hoor. Het zal wel een moment gedachten zijn. Maar van mij moet het leven niet meer.

Spreek je mij over een week dan zal ik me woorden waarschijnlijkk terug nemen maar ik moet hte gewoon kwijt. Niks kan me meer motiveren op het moment behavle dit fijne forum datwel.

Dont see me as een aanstellerietus persoontje want dat ben ik echt niet hor.
Ben gewoon echt para hard aan het bewegen pfffffffffff


Thank you I llove you ppl im xtc but fuck the bad trip im not scared im just crazy at the moment
irritaties door heel mijn lichaam
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat jij al je drugsproblemen op kan lossen door eerst zelf wat stabieler te worden ipv problemen met problemen op te lossen,

zelfmoord is vrij radicaal. probeer het eerst eens op andere manieren. en ik denk dat je het wel anders in gaat zien als die pil is uitgewerkt.

edit: En hoeveel heb/had je op?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, gewoon stoppen met drugs en optioneel: Eens langs een psycholoog gaan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stel je niet zo aan mietje.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat de rest ook al zegt, kap gewoon even helemaal met die drugs... Je bent nog maar drie dagen van de pep af en je begint meteen xtc te gebruiken. Je vriend gaf nog een goed voorbeeld door het niet te doen, maar toch pak je zelf wel en zit je nu met de gevolgen. Zonde hoor!

Ik denk dat je met professionele hulp idd beter af bent...
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja idd ik sluit me bij de reacties aan die eerder gegeven werden. Stop in vredesnaam met harddrugs als je er zo panisch over bent. Volgens mij ben jij geestelijk (nog) niet opgewassen voor het zomaar tot je nemen van hardere drugs.

de laatste 2x dat ik een xtc pil heb genomen kreeg ik last van opvliegers en begon ik te hyperventileren. Daarna ook bewust een punt achter xtc gezet. Zo simpel kan het dus zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."