#1
Mijn ervaring met XTC is eigenlijk dat het niet fout kan gaan, zolang je goed(geteste) pillen hebt. Verder moet je eigenlijk nooit drugs gebruiken als je in de problemen zit. Of het nou mentaal is of op een andere manier.
Verder is het bij mij zo dat als je positief denk tijdens XTC je jezelf ook lekkerder gaat voelen. En zodra je een negatieve emotie ervaart, moet je dat negeren of aan iets leuks denken. Dat helpt altijd bij mij.
Verder is het bij mij zo dat als je positief denk tijdens XTC je jezelf ook lekkerder gaat voelen. En zodra je een negatieve emotie ervaart, moet je dat negeren of aan iets leuks denken. Dat helpt altijd bij mij.