Jammer dat je bad trips ervaart met xtc! Heb je je pillen laten testen?? Of zat je misschien niet lekker in je vel? Ik heb namelijk zelf (te) vaak xtc gebruikt maar werkelijk nog nooit een bad trip gehad.
NeWbZs zei:Mijn ervaring met XTC is eigenlijk dat het niet fout kan gaan, zolang je goed(geteste) pillen hebt. Verder moet je eigenlijk nooit drugs gebruiken als je in de problemen zit. Of het nou mentaal is of op een andere manier.
Verder is het bij mij zo dat als je positief denk tijdens XTC je jezelf ook lekkerder gaat voelen. En zodra je een negatieve emotie ervaart, moet je dat negeren of aan iets leuks denken. Dat helpt altijd bij mij.
trippelh zei:NeWbZs zei:Mijn ervaring met XTC is eigenlijk dat het niet fout kan gaan, zolang je goed(geteste) pillen hebt. Verder moet je eigenlijk nooit drugs gebruiken als je in de problemen zit. Of het nou mentaal is of op een andere manier.
Verder is het bij mij zo dat als je positief denk tijdens XTC je jezelf ook lekkerder gaat voelen. En zodra je een negatieve emotie ervaart, moet je dat negeren of aan iets leuks denken. Dat helpt altijd bij mij.
Helemaal mee eens
Oom Klaas zei:trippelh zei:NeWbZs zei:Mijn ervaring met XTC is eigenlijk dat het niet fout kan gaan, zolang je goed(geteste) pillen hebt. Verder moet je eigenlijk nooit drugs gebruiken als je in de problemen zit. Of het nou mentaal is of op een andere manier.
Helemaal mee eens
Ook wel een erg open deur zeg...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."