Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOververhitting?

Oververhitting?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai, ik ben nog een beginner wat betreft MDMA. Ik heb het nu 4 keer geprobeerd. De eerste 3 de keren was heerlijk, ik voelde me zalig, maar om nou te zeggen dat ik hard ging zou ik niet willen zeggen. De vierde keer nam ik echter een pil getest op 180 miligram (Ik ben een gozer van maar 60kg). Ik begon me zalig te voelen en hij klapte opeens in als een bom. Ik kreeg het binnen een paar seconden ineens HEEL warm, ik werd heel slap en ik baadde binnen 10 seconden in het zweet, dus ik moest even frisse lucht halen in de lounge bij het feest. Na een paar minuten hield dit totaal verslapte en warme gevoel weer op en kon ik weer verder feesten.
Ik wist niet of deze 2 minuten nou wel goed waren of niet.... Zat ik tegen oververhitting aan of hoort dit bij het effect. Was de dosis te hoog/gevaarlijk of kan dit niet al te veel kwaad?

Ik zou graag wat duidelijkheid willen voor als ik het een volgende keer ga gebruiken, of ik mijn dosis moet aanpassen of niet. Ik wil niet horen of zo'n hoge dosis slecht is voor mijn hersenen, maar of mijn lichaam het op dat moment zelf wel goed aankan.....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
De dosis was inderdaad best hoog. Ik drink altijd veel water en ga rustig zitten/ontspannen dan. Trok vroeger wel weg op die manier bij mij.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#3
probeer indd een lagere dosis als begin en verder heb je het goed gedaan toen je naar buiten ging ,zorg voor voldoende water

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."