Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie XTC

Tolerantie XTC

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Op verschillende sites zie ik dat 6-8 weken echt het minimum is om de risico's te beperken, maar als jij onregelmatig er gewoon 6-8 weken tussen houd, kan het het toch vrij weinig kwaad? ( drugs is drugs uiterraard :P )

Ik bedoel, ik heb 2 weken terug wat gehapt en over een maand wil ik weer wat pakken op een feest ( niet meer dan 2 snoepjes hoor:P ) en vervolgens weer 2 maanden er mee kap, bouw ik dan een tolerantie op? Ookal is het vrij onregelmatig? Ik eet genoeg fruit, groente, vitamine en alles wat serotonine peil hoog houd/maakt.

Tevens niet denken dat ik een junk ben, ik gebruik meestal alleen wat op grote feesten en als ik mij niet goed voel gebruik ik niks :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is richtlijn. Als je de ene keer 6 weken en de andere keer 8 weken toepast dan is dat prima. Als je een beetje in de buurt van de richtlijn blijft en er gemiddels over 2 a 3 keer niet onder zit dan is dat w.s. wel goed. Ik doe dat iig wel zo.
d
deman13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi zo :) Wil namelijik niet zo ver gaan dat ik pas iets voel na 10 pillen, maar dat moet wel goed komen dan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."