Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds te koud.

Steeds te koud.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
*
*Puffa*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is vaak een na-effect.
Geen idee waarom het bij jou gebeurt onder je trip.
De bijwerkingen van xtc verschillen wel van persoon tot persoon,
dus ik zou me geen zorgen maken.
T
TarskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,
ik hoor van vrienden en mensen op forums dat ze het vaak veel te warm hebben en veel zweten als ze genomen hebben.

Bij mij is dit niet het geval (ik heb wel constant zweethanden, maar voor de rest zweet ik niet, tenzij ik natuurlijk ga hardlopen, springen, oid..)
Ik heb zelfs vaak last dat ik het koud krijg, en iets rond mijn lijf wil.

Stel dat ik in een discotheek aankom, eerst een uurtje nuchter ben, dan heb ik het daar vrij warm (wat normaal is, het is meestal vrij warm in een discotheek), ik neem een pilletje en 40min later krijg ik het koud en wil ik me trui aandoen, totdat de pil is uitgewerkt.

Nu is dit niet iets waar ik me normaal veel zorgen over zou maken, maar aangezien XTC je lichaam uitdroogt en je lichaamstemperatuur de hoogte ingejaagd word, is het niet erg verstandig een trui bij aan te doen. Maar ik heb het echt koud als ik het niet doe.

Any tips/advice/suggestions?

Thanks !
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je lichaam aangeeft dat hij het koud heeft, trui aandoen! Dat is het mooie aan je lichaam, als het iets nodig heeft geeft hij dat vanzelf aan.
T
TarskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke, mooi. Hoef ik me geen zorgen meer te maken.

Thanks, Svali ! x
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het warm hebt en er geen zweet meer komt, dan moet je je zorgen maken :wink: Als je het koud hebt, idd gewoon lekker een trui aandoen! Gewoon water blijven drinken
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hersenschade bij xtc schijnt sneller op te treden bij verhoogde temparaturen. Vanuit dat oogpunt is koud dus alleen maar goed.
T
TarskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke guys. Ben ik gerustgesteld.

Thanks !

Volgende week gatie weer op Bassleaderr :hearteyes: :hearteyes:

Can hardly wait :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."