Duidelijk verhaal. Niet nemen, maar aangezien er al wat dagen voorbij zijn is het vooral de vraag of je ze nu wel of niet genomen hebt?
#2
hee mensen!
Het schijnt dat we de rose driehoekjes hebben voor vanaaf. Normaal haal ik altijd bij dezelfde persoon, alleen deze keer had ik daar geen tijd voor en heeft een vriendin bij een bekende gehaald.
Zij zegt dat ze deze ooit op heeft en dat ze goed waren..
Het zijn rose, lichtpaarse driehoekjes. Ronde vorm.
Alleen op Pillreports staan deze ook, 5 reports waarvan er voor 3 een waarschuwing is afgegeven. Dit wel van enkele jaren terug.
Ik neem niets in tot dat ik weet wat voor pillen het precies zijn, en anders doe ik gewoon niks.
Kennen jullie deze pil? Want heb geen tijd meer om ze te laten testen
Alvast bedankt!
#3
Ik zou ze niet nemen. Je weet niet wat er in zit klaar.
Niemand, niemand kan jou vertellen wat er in zit.
En anders laat je hen het maar nemen en als zijn iet out gaan dan kan jij aan de gang.
Lekker negatief, maar niemand weet 100% zeker wat er in zit.
Dus je kan gokken op pillreports dat is het enige.
En tsja wil je toch het graag nemen. Dan kan je het beste in lage doseringen doen. Dus zit er 100 in ofzo? Neem je een halfje en wacht je het af. Voel je na 1 uur niks dan neem je er nog 1. etc.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.