#1
Laatste tijd iets te enthousiast geweest met XTC, heb er op 1 avond 3.5 genomen en ja ik weet dat is dom en veel. Alleen nu heb ik de hele week soms een leeg, licht gevoel in me hoofd voor 1-2 secondes. Het is niet echt te omschrijven. Het is meer alsof me hoofd heel even heel licht is ofzo. Ook heb ik gister voor het eerst net voordat ik sliep gehad dat ik een schok door me lichaam kreeg en dat me arm opeens omhoog ging ofzo heel vaag. Wijst dit uit op hersenschade? Of is me serotonineniveau heel laag/op? Of is het iets anders?