Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatste tijd iets te enthousiast geweest met XTC, heb er op 1 avond 3.5 genomen en ja ik weet dat is dom en veel. Alleen nu heb ik de hele week soms een leeg, licht gevoel in me hoofd voor 1-2 secondes. Het is niet echt te omschrijven. Het is meer alsof me hoofd heel even heel licht is ofzo. Ook heb ik gister voor het eerst net voordat ik sliep gehad dat ik een schok door me lichaam kreeg en dat me arm opeens omhoog ging ofzo heel vaag. Wijst dit uit op hersenschade? Of is me serotonineniveau heel laag/op? Of is het iets anders?"
"Vind het wel relaxed spul, weet niet of het placebo is maar heb wel het gevoel dat de dip er minder van wordt. Het enige nadeel: je gaat er zo vaag van dromen, echt de raarste en heftigste dromen. Iig dat is wat ik ervaar Hoe zit het trouwens met 5-htp nemen icm zuivelproducten? Heb ooit gelezen dat dit slecht kan zijn? Ik eet elke avond voordat ik ga slapen een halve kilo kwark en neem daarbij 100 mg 5-htp."
"Okee bedankt voor je antwoord. Dacht al dat het zoiets zou zijn. Heb gister een potje 5-htp gehaald en eet deze week extra gezond en veel sporten dus dan moet het wel goedkomen hoop ik. Heb er vandaag nog geen last van gehad."
"Ik ga binnenkort met een paar vrienden op een zuipvakantie naar Salou Een van die jongens is vorig jaar ook geweest en had daar coke gekocht en was best tevreden over de kwaliteit. Hij zei dat het daar makkelijk te krijgen is. Wat vinden jullie ervan coke te kopen op dit soort plaatsen? Zal het rommel zijn wat ze je hier aansmeren?"