Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vorig weekend voor het eerst XTC gebruikt.
Eerst een kwartje waarvan ik niks voelde, uit eindelijk liep het uit op 7 pillen in totaal.
Ondanks ik 3 dagen nu al niet gebruikt heb, heb ik nog steeds last van mijn kaken.
Het heen en weer bewegen...afentoe klapperen..(dat kennen jullie vast wel)
is het normaal als je daar nog steeds last van heb?
Komt dat door slaapgebrek, (in 4 dagen 2 uur geslapen) combinatie met een blow of omdat het de eerste keer was?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Apart verhaal. Eerste keer XTC en je gebruikt er gelijk zeven? Ik heb al veel gehoord maar dat nog nooit. En wat voor pillen waren dat dan? En twee uur slaap in vier dagen? XTC staat er niet echt om bekend dat het je zo lang wakker houdt, maar misschien omdat je er voor de eerste keer zoveel gebruikt dat dat de oorzaak is? En dat je last hebt van je kaken snap ik wel.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, dat maakt het iets geloofwaardiger. Maar dan nog vind ik het erg veel. Wat voor pillen had je?
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Svali zei:
Apart verhaal. Eerste keer XTC en je gebruikt er gelijk zeven? Ik heb al veel gehoord maar dat nog nooit. En wat voor pillen waren dat dan? En twee uur slaap in vier dagen? XTC staat er niet echt om bekend dat het je zo lang wakker houdt, maar misschien omdat je er voor de eerste keer zoveel gebruikt dat dat de oorzaak is? En dat je last hebt van je kaken snap ik wel.
Klik om te vergroten...


Nee, in totaal in 4 dagen 7 pillen genomen..
En in die 4 dagen maar 2 uur geslapen. Dat bedoelde ik :)
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Svali zei:
Ok, dat maakt het iets geloofwaardiger. Maar dan nog vind ik het erg veel. Wat voor pillen had je?
Klik om te vergroten...

Ik had Diamantjes en nike's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."