Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSerotonine

Serotonine

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, als je een paar maanden hebt gewacht is er niks aan de hand. Dat heeft je lichaam nu wel verwerkt.
e
eM De Ma AaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste DF bezoekers,

In mijn vorige topic had ik het over dat ik al een half jaar geen xtc gebruikt had. Was dit wel van plan om binnenkort weer een keer te gaan doen. Ik plan deze dingen vaak vooraf zodat ik er naar uit kan kijken. Alleen nu was het geval dat er opeens een vriend belde (die nog nooit een pilletje had gedaan) en dit een keer met mij wilde doen. Hij had jammer genoeg maar een pil. Dit betekende dus dat we allebij een halve zouden nemen. Ik vertelde hem dat dat eigenlijk zonde zou zijn voor zijn eerste ervaring maar hij wilde het persee dus hebben we allebij een halve genomen. De pil was niet getest en ik had ook niet echt het idee dat er veel mg in zat. Aangezien we allebij maar een halve op hadden voelde ik dus ook niet echt veel. Het enige wat ik voelde was een heeeeeeeeele kleine warme gloed over mij heen. Zo minimaal dat je jezelf elke keer moest afvragen voel jij wat? Ik ben niet nieuw op dit gebied dus weet ik echt wel hoe een pil voelt.

Ik ben nu nog steeds van plan om een avondje flink wazig te worden aan de hand van 1 a 2 pillen. Nu ben ik eigenlijk benieuwd of dit halve pilletje waarvan ik vrijwel niks gevoeld heb toch iets mijn serotonine heeft gedaan. Ik heb expres een aantal maanden niks gebruikt omdat ik weer een leuke avond wil. Persoonlijk denk ik dat zo'n half pilletje niet echt veel heeft opgemaakt anders had ik dat heus wel gemerkt, maar toch wil ik jullie mening. Wat denken jullie?
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat halve pilletje zal zeker geen aanslag gedaan hebben op je serotonine. Zorg er volgende keer wel voor dat je weet wat je slikt :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."