#1
Hallo daar, m'n eerste post op dit forum en ik zat met een vraagje.
Gisteravond heb ik met een groepje MDMA Kristallen gedaan, dit zou volgens de dealer 74% puur zijn, we hadden 1 gram, meer dan genoeg om ons mee te kunnen vermaken zou je zeggen.
We voelden allemaal wel wat, alsof we er tegen aan zaten zeg maar, maar in geen enkele manier het echt echte gevoel. Nu hebben we allemaal 2 keer bij "gelikt" (ranzig trouwens
)
Het rook ook een beetje zoetig (kristallen zouden naar anijs ruiken, nu weet ik niet precies hoe dat ruikt) maar iniedergeval een zoete geur. Ik heb het idee dat we gewoon troep hebben zitten nemen, heeft iemand van jullie dit eerder gehad?
Ben reuze benieuwd!
Gisteravond heb ik met een groepje MDMA Kristallen gedaan, dit zou volgens de dealer 74% puur zijn, we hadden 1 gram, meer dan genoeg om ons mee te kunnen vermaken zou je zeggen.
We voelden allemaal wel wat, alsof we er tegen aan zaten zeg maar, maar in geen enkele manier het echt echte gevoel. Nu hebben we allemaal 2 keer bij "gelikt" (ranzig trouwens
Het rook ook een beetje zoetig (kristallen zouden naar anijs ruiken, nu weet ik niet precies hoe dat ruikt) maar iniedergeval een zoete geur. Ik heb het idee dat we gewoon troep hebben zitten nemen, heeft iemand van jullie dit eerder gehad?
Ben reuze benieuwd!