Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje: MDMA Kristallen

Vraagje: MDMA Kristallen

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
caspergtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo daar, m'n eerste post op dit forum en ik zat met een vraagje.

Gisteravond heb ik met een groepje MDMA Kristallen gedaan, dit zou volgens de dealer 74% puur zijn, we hadden 1 gram, meer dan genoeg om ons mee te kunnen vermaken zou je zeggen.

We voelden allemaal wel wat, alsof we er tegen aan zaten zeg maar, maar in geen enkele manier het echt echte gevoel. Nu hebben we allemaal 2 keer bij "gelikt" (ranzig trouwens :grin: )
Het rook ook een beetje zoetig (kristallen zouden naar anijs ruiken, nu weet ik niet precies hoe dat ruikt) maar iniedergeval een zoete geur. Ik heb het idee dat we gewoon troep hebben zitten nemen, heeft iemand van jullie dit eerder gehad?

Ben reuze benieuwd!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
caspergt zei:
Hallo daar, m'n eerste post op dit forum en ik zat met een vraagje.

Gisteravond heb ik met een groepje MDMA Kristallen gedaan, dit zou volgens de dealer 74% puur zijn, we hadden 1 gram, meer dan genoeg om ons mee te kunnen vermaken zou je zeggen.

We voelden allemaal wel wat, alsof we er tegen aan zaten zeg maar, maar in geen enkele manier het echt echte gevoel. Nu hebben we allemaal 2 keer bij "gelikt" (ranzig trouwens :grin: )
Het rook ook een beetje zoetig (kristallen zouden naar anijs ruiken, nu weet ik niet precies hoe dat ruikt) maar iniedergeval een zoete geur. Ik heb het idee dat we gewoon troep hebben zitten nemen, heeft iemand van jullie dit eerder gehad?

Ben reuze benieuwd!
Klik om te vergroten...

Welkom hier!
74% komt niet vaak voor, maar alleen de geur/smaak zegt niet alles. Kan alsnog veel verschillen. Als je het kan laten testen ergens zou ik dat gewoon even laten doen. Heb je meer zekerheid en veiligheid. Hopelijk heb je er iets aan!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel van die gram is er nog over? en hoe vaak gebruik je/jullie xtc (in welke vorm dan ook)

Zoals 24tolife al zegt... testen is een must. Zonder test geen zeker antwoord op je vraag. Maar uitgaande van een gram van 74% dan is dat 1000/4*74%= 185mg. Dat zou voor een gemiddeld persoon een behoorlijke dosis moeten zijn. Vandaar de vragen aan het begin. Als je niet de gehele dosis op hebt is het niet/minder gek dat je niet zo ene sterk effect hebt gehad. Frequent gebruik kan ook de reden zijn. Mocht het daar allemaal niet aan liggen dan lijkt de stof geen 74% puur te zijn.

Overigens is 74% best een redelijk %, wat voor kristallen zeker wel voorkomt. Dat de dealer dat zegt is echter geen enkele garantie dat het ook echt zo is.
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
caspergt zei:
Hallo daar, m'n eerste post op dit forum en ik zat met een vraagje.

Gisteravond heb ik met een groepje MDMA Kristallen gedaan, dit zou volgens de dealer 74% puur zijn, we hadden 1 gram, meer dan genoeg om ons mee te kunnen vermaken zou je zeggen.

We voelden allemaal wel wat, alsof we er tegen aan zaten zeg maar, maar in geen enkele manier het echt echte gevoel. Nu hebben we allemaal 2 keer bij "gelikt" (ranzig trouwens :grin: )
Het rook ook een beetje zoetig (kristallen zouden naar anijs ruiken, nu weet ik niet precies hoe dat ruikt) maar iniedergeval een zoete geur. Ik heb het idee dat we gewoon troep hebben zitten nemen, heeft iemand van jullie dit eerder gehad?

Ben reuze benieuwd!
Klik om te vergroten...


Ligt eraan ook hoe groot dat groepje was, met 4 man is een gram voor een hele avond of nacht echt te weinig hoor ! Wij doen met z'n 2en op een avond en nacht precies 1 gram.
De smaak van de MDMA die wij slikken en dat is echt top spul, is verre van zoet. Het is een 'zum kotzen' smaak, haast niet weg te krijgen zonder te kokken... :( In de cola is tot nu toe nog de beste remedie !

Succes de volgende keer !
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet waar ik die 4 man vandaan haal, maar ik weet wel dat mijn berekening netjes is en dat de dosis die daaruit komt voor een persoon (80a90 kg) genoeg zou moeten zijn. Als dat voor jou en je mattie niet zo is dan heb je of een belachelijke tolerantie opgebouwd of je hebt toch echt rotzooi.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."