Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + Redbull = gevaarlijk?!

XTC + Redbull = gevaarlijk?!

2 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik heb hierover al veel verhalen gehoord maar nooit zelf gedaan , heb al horen zeggen dat XTC + enkele redbulls veel meer kans geeft op hartstilsstand omdat de caffeine ook het hart sneller doet slaan en er niet goed voor is en dit in combi met xtc.
Dan heb ik ook al mensen horen zeggen dat ze er net harder van gaan , wat is jullie ervaring hiermee? :beer: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ach, er is inderdaad een verhoogde kans op een hartstilstand. Maar dan wel in de mate dat als je echt geen risico wil lopen je helemaal geen drugs moet gebruiken. Zat mensen die XTC met speed combineren en dat is veel gevaarlijker, maar zorgt ook zelden voor een hartstilstand.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je combineert een aantal uppers en dat is altijd extra belasting voor hart en bloedvaten. Tegelijk zitten er zoveel stoffen in grote hoeveelheden in energiedrank dat wisselwerkingen moeilijk te voorspellen zijn. Daarentegen zijn een aantal van die stoffen ook goed voor je lichaam. Hoe een en ander uit zal werken is dus eigenlijk moeilijk te voorspellen en is zom ver ik weet niet of iig heel beperkt onderzocht.

Omdat het effect niet echt zal veranderen zou ik hooguit een redbull drinken, maar het daar toch wel bij laten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."