01-01-2024, 00:00#2Nee. Ritalin speelt bij mijn weten alleen met je dopamine, niet met serotonine zoals mdma doet en wat het "love"-gevoel geeft. En ook uit eigen ervaring: Ik was enorm energiek en vrolijk, maar absoluut niet waus zoals met X.