Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalmiakies ?!

salmiakies ?!

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#1
van die ruitvormige....die ken ik nog wel van heel vroeger :wink:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speakers zijn zeker goed, en aan jouw begin post te zien was ik nog niet eens geboren toen deze gedrukt waren, maar veel ouwe rotten zeggen dat de pillen tegenwoordig veel sneller uitgewerkt/over hun piek heen zijn.
Bij mij is dat meestal tussen de 3 en 4 uur!
w
wapdateLid
01-01-2024, 00:00
#3
Super herrinneringen aan de salmiakies van vroeger (1988/1994) !!! Weet iemand of deze of soortgelijk nog te verkrijgen zijn ?
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb gehoord dat er speakers rond gaan van 200mg MDMA, dus als je iets zoekt wat misschien in de buurt komt van de salmiakies zijn het die speakers volgens mij wel, maar heb zelf die speakers en salmiakies niet kunnen proeven, hopelijk binnenkort een speaker proeven :grin:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kom wel vaker 170-200mg pillen tegen MEER dan dit zal er ook nooit in komen 200 is echt zon limiet.. ik lees trouwens wel vaker over slechte pillen en goede.....

Ik heb zelf een klote ervaring met sommige pillen getest op MDMA en met andere pillen getets op MDMA terwijl de hoeveelheid hetzelfde is is het effect steeds weer andders ook al zit er 3 maanden pauze !!! Dit heeft te maken met de Isomeren......... en je kan zeggen dat ik geen gelijk heb maar lees maar eens wat onderzoeken met betrekking tot de isomeren .. dit zorgt o.a. voor de duur en '' strength';

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."