#1
in die hoeveelheden is het sterk af te raden.
Ik heb zelf wel eens een halve valium gepakt als ik een avond aan de pillen heb gezeten om een beetje goed te kunnen slapen. Dat kan volgens mij ook niet erg veel kwaad.
maar nooit uppers pakken om meer downers te kunnen pakken of andersom
Ik heb zelf wel eens een halve valium gepakt als ik een avond aan de pillen heb gezeten om een beetje goed te kunnen slapen. Dat kan volgens mij ook niet erg veel kwaad.
maar nooit uppers pakken om meer downers te kunnen pakken of andersom