#1
hallo ik ben in het xtc gebruik nieuw en ga het binne kort voor het eerst doen.
heeft iemand mischien tips voor me?
alvast bedankt![:grin:]()
heeft iemand mischien tips voor me?
alvast bedankt
Ja zou wel kunnen in theorie, het is niet aan te raden. Ik zou gewoon voor een mg of 80-90 gaan. Bijpakken kan altijd nogsalomonson zei:dus als ik het goed heb kan ik een pil van 180 mg hebben want ik weeg namelijk 90 kg
Ga ik ook doen. Ik begin gewoon, ga door een aantal drafts, gooi um op als voorstel en kijk wat iedereen ervan vind, of info wel klopt, ontbreekt of onvolledig is, spelfouten en andere correcties en adviesen, etc. Dan kan iedereen er even over gallen enzo en dan hoop ik zo alle broodnodige info in een overzicht te plaatsen.boenkeng zei:Check stickies en mededelingen dan eert ff neurotoxin, daar is al een hele hoop beschreven![]()
Wil daar opzich wel in ondersteunen, het kan inderdaad geordender/vollediger.neurotoxin zei:Ga ik ook doen. Ik begin gewoon, ga door een aantal drafts, gooi um op als voorstel en kijk wat iedereen ervan vind, of info wel klopt, ontbreekt of onvolledig is, spelfouten en andere correcties en adviesen, etc. Dan kan iedereen er even over gallen enzo en dan hoop ik zo alle broodnodige info in een overzicht te plaatsen.boenkeng zei:Check stickies en mededelingen dan eert ff neurotoxin, daar is al een hele hoop beschreven![]()
Natuurlijk zal er door vervolgonderzoeken naar MDMA en veranderende situaties de handleiding wel veranderen over tijd, maar zo kan je dan over een tijdje iemand gewoon linken naar een paragraaf ofzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."