Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 pillen gepakt kan ik nog dipje verwachten ?

6 pillen gepakt kan ik nog dipje verwachten ?

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan nog komen, maar het hoeft niet. Sommige mensen krijgen pas een dip na een paar dagen. Ik heb zelf nooit zo'n last van een dip, zelfs niet na veel gebruik. Kan wel zijn dat je je wat langer brak voelt en idd wat problemen met traagheid en concentratie hebt.
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen

ik ben een milde xtc gebruiker, 1 keer om de 1 tot 2 maanden in de zomer.

Deze zaterdag however, had ik er met mijn zatte botten zo maar eventjes 5 tot 6 gepakt.
( anders max 2 )

dat was ietsje te veel voor mij :grin: gefeest tot zondag 16.00u

anyway, het is nu dus dinsdagavond, en heb nog altijd geen dipje gehad, kan ik dat dipje alsnog verwachten volgens de ervaren gebruikers ?
of zou het al voorbij moetten zijn ?

wel kon ik zondag en maandag nacht bijna niet slapen, en mijn hoofd is wat traag :rolleyes:

marja wat wil je
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet ik niet, zo dom ben zelfs ik niet XD
Nee, maar even serieus...
Ik denk dat dat dipje wat later maar veel harder in gaat slaan dan je denkt.
Mijn ervaring met X is:
"De kater komt later"
Maar hij heeft bij mij nog geen enkele keer overgeslagen.
D
Dr. MDLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog altijd geen dipje voor zover ik weet.

alhoewel, gister mocht ik voor het eerst op een betere post staan op werk...
en ik denk dat ik dat normaal wel leuker gevonden zou hebben,
nu was het zo van mjaah leuk, :sunglasses: gewoon OK, maar niet van :rock:

ik denk dat er deze keer weer geen dipje aan te pas komt :mrgreen:

maar 6 doe ik er nooit meer, kon me 2 dagen nie concentreren / slapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."