#1
gegroet iedereen, ik vraag me dus al een tijdje af of het gebruik van mij en me maten uit de hand loopt ofniet, want de mensen in onze omgeving zijn ermee begonnen door ons, ik heb dus geen vergelijkings materiaal.
op een normaal avondje knallen pop ik gemiddeld 4 pillen van ong. 130mg, mijn vrienden houden het meestal bij 2/3, op een wat specialere avond die we van te voren hebben afgesproken knal ik 5 of meer, ook heb ik er een keer 8 op een avond geknalt, 4 dagen erna kon ik me handen nog niet stil houden! ik gebruik pas een maand of 5 xtc, en heb het de eerste 3 maanden dan ook minimaal 2x per week gedaan, als ik gebruik voel ik ook bijna niets van de eerste 2 pillen, vooral het knarstanden en het opgepepte gevoel is er, bij de 3de begint het spacen.
ik ben 18 en weet van mezelf dat ik erg verslavingsgevoelig ben.
mijn vraag aan jullie is dus hoeveel jullie gebruiken op een avond en of jullie vinden of mijn XTC gebruik uit de hand loopt.
op een normaal avondje knallen pop ik gemiddeld 4 pillen van ong. 130mg, mijn vrienden houden het meestal bij 2/3, op een wat specialere avond die we van te voren hebben afgesproken knal ik 5 of meer, ook heb ik er een keer 8 op een avond geknalt, 4 dagen erna kon ik me handen nog niet stil houden! ik gebruik pas een maand of 5 xtc, en heb het de eerste 3 maanden dan ook minimaal 2x per week gedaan, als ik gebruik voel ik ook bijna niets van de eerste 2 pillen, vooral het knarstanden en het opgepepte gevoel is er, bij de 3de begint het spacen.
ik ben 18 en weet van mezelf dat ik erg verslavingsgevoelig ben.
mijn vraag aan jullie is dus hoeveel jullie gebruiken op een avond en of jullie vinden of mijn XTC gebruik uit de hand loopt.
Maar het is een gemene valkuil.