#1
Ik neem altijd af van 1 en dezelfde persoon , nu al 3 jaar .
Ik krijg top spul en hij komt het brengen.
Daarvoor moest ik altijd maar afwachten of ik iets goed kon krijgen en was het zoeken .
Nu een sms je sturen en het komt eraan![:)]()
Ik krijg top spul en hij komt het brengen.
Daarvoor moest ik altijd maar afwachten of ik iets goed kon krijgen en was het zoeken .
Nu een sms je sturen en het komt eraan