Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC nemen met een slechte condidtie

XTC nemen met een slechte condidtie

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Ronald,

zolang je niet ziek bent, denk ik niet dat xtc een aanzienlijk groter gevaar voor je vormt dan voor iemand met een goede conditie. Maar het feit dat je van jezelf zegt dat je een slechte conditie hebt, vind ik niet zo positief. Waarom vind je jouw conditie zo slecht, behalve dat je niet sport en iets ondergewicht hebt?
R
Ronnie NLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Ik ben een nieuweling op het gebied van drugsgebruik. Ik heb 1 keer eerder xtc gehad en dit was echt ontzettend fijn.

Mijn vraag is als volgt, kun je XTC nemen als je een slechte conditie hebt. Mijn conditie is niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Ik sport namelijk niet. Ik heb iets ondergewicht en we gebruiken de xtc niet op een feest, maar in een chille omgeving.

We waren van plan om het, net als de vorige keer, te gaan gebruiken om gewoon weer lekker open te kunnen gaan praten. Mijn eerste keer XTC heeft namelijk de gebroken band tussen een goede vriend en mij weer weten te herstellen, puur omdat we zo open over alles konden praten en eindelijk weer eens eerlijk tegen elkaar waren.

Maar terugkomen op de vraag, is xtc met een slechte conditie mogelijk? De vorige keer had ik nergens last van. (hartkloppingen etc)

Mijn hartslag is in rust tussen de 60-70. Met de warme weer echter eerder 70-80.

Mvg,

Ronald
R
Ronnie NLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slecht, het is niet echt slecht. Maar ik vind mijn hartslag te hoog. Misschien heeft dat niks met conditie te maken. Ik ben de laatste tijd wel aardig aan het trainen. Ik kan ook met gemak 50 km fietsen met een gemiddelde van 28. Laast 3 km hard gelopen met een snelheid van 12km per uur.

Het is misschien niet zo zeer mijn conditie die slecht is, die is redelijk gemiddeld. Maar ik ben bang dat er iets met mijn hart gebeurt. Omdat ik lees dat je er een hartaanval van kunt krijgen. Vorige keer nergens last van gehad. Ook geen kauw neigingen btw, is dat iets vreemds?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou me geen zorgen maken. Van XTC gaat je hartslag wel omhoog, maar dit hoort erbij. Pas als je hartslag zo hard gaat dat je er last van krijgt moet je oppassen. Maar lees dat de vorige keer alles goed is gegaan, dus niks aan de hand lijkt me. :wink:

Over geen kauwneigingen, ja dat kan, de één heeft dat wel en de ander niet.
R
Ronnie NLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heey

Bedankt voor je reactie! Heeft me wel gerustgesteld. Laat mijn pil nog even testen en dan gaan.
Ik denk dat als je met hardrugs voorzichtig omgaat, de risico's kent en je goed bewust bent van wat je doet, het heel erg meevalt hoe "slecht" ze zijn.

Ik vind dit trouwens ook een super tof forum. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam!

Btw nog een vraagje, het is nu 5 maanden geleden dat ik de xtc gebruikt heb. Krijg je na 5 maanden weer ongeveer het zelfde gevoel als de eerste keer?

als die vraag beantwoord is, kan dit topic naar mijn mening gesloten worden.

bedankt voor jullie hulp!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk inderdaad dat je niet meer risico loopt dan menig ander. Neem gewoon niet te veel en wees voorzichtig met bijpakken.

Over het gevoel van 5 maanden later, is niet zo veel te zeggen omdat dit per persoon verschilt. Een factor die wel meespeelt, is dat het gevoel de 2de keer niet meer uniek is. Je weet ongeveer wat er gaat komen, en je herkent dingen van de eerste keer. De nieuwigheid is er dus een beetje af, en dus is het iets minder speciaal dan de eerste keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."