Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en oud&nieuw.

XTC en oud&nieuw.

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey mensen :').

De dagen worden korter, de temperatuur daalt, intussen is het alweer een tijdje herfst en over 2 maanden is het tijd om van jaar te wisselen. Dit gebeurt natuurlijk met de beste dingen in het leven, namelijk vrienden, alcohol en andere drugs.

Nu hadden mijn vrienden het geniale plan om met oud&nieuw ook een paar pilletjes/MDMA te nemen. Dit lijkt me wel een megavette ervaring, maar, ik ben best wel bang voor vuurwerk. Dus ik vroeg me af of het dan wel verstandig is om te doen. Opzich heb ik alleen nog maar goede ervaringen met XTC en andere soorten drugs, dus daar ben ik niet bang voor.

Ik vroeg me dus af;
- Zijn er mensen die hun ervaringen met XTC/MDMA+oud&nieuw willen delen?
- Zijn er ook mensen die ook bang zijn voor vuurwerk, maar toch een keertje XTC/MDMA met oud&nieuw hebben gehad? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
- Kan iemand mij hier meer over vertellen of dit verstandig is? [Ja ik weet, drugs is sowieso niet superverstandig, dus dat hoef je niet te vertellen :')]

Dat was het ;D.
Oja btw, ik ben opzich wel nieuw hier; Hallo ;D.

:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn ervaring en je antwoorden zal ik kort houden.

Prachtige liefdevolle avond/nacht gehad met me vriendin en wat anderen. Zelf heb ik niet zoveel met vuurwerk, op die dure pakketten na mja is weer zo duur. Zou gewoon als het kan lekker binnen misschien bij een flat ofzo ergens het mooi kan zien of op zolder ofo. Is ook stuk veiliger(en minder eng) dan vuurwerk afsteken onder invloed van mdma (of andere drugs) natuurlijk of drank natuurlijk :)

Veel plezier vast toegewenst!
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is prima te doen met oud en nieuw... Je zelfvertrouwen krijgt van de X toch meestal wel een boost en je gaat vaak toch wazig zien. Ik ben persoonlijjk niet bang voor vuurwerk, maar vind dat het geluid juist minder hard binnenkomt en het licht veel beter. Vind het persoonlijke een mooie ervaring. Zou lekker bij een pil houden en hiervan genieten evenals van het vuurwerk dat andere mensen afsteken. Veel plezier alvast!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."