Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2Roche vraagje.

2Roche vraagje.

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
hardcorepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi DF'ers
Ik zit namelijk met een gevonden witte 2roche pil die ik gevonden heb in mijn broers zijn auto,
ik had vroeger groene gevonden dus dit is niet het eerste keer, maar ik vraag mij nu af of dat het een XTC pil of clonazepam is? ik heb al overgelezen en zo maar vondt de antwoord niet.
het pil zit er zo uit : http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=28202
Maar ik ben niet zeker of het xtc is of mischien wel clonazepam want die lijkt daar heel hard op.
Ik zal het ook niet vragen, daarom vraag ik het hier hebben jullie enkel idee? ik wou al een kwartje pakken voor te proeven maar ben te bang dat het clonazepam is en ik heb niet echt een idee wat het juist doet met jou..
Grjs.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Breng 'm naar het testcentrum.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Enige optie is testen... Of je moet weten hoe xtc smaakt en dat pammetje. Als je weet dat er smaak verschil in zit kan je er altijd een likje van nemen :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Breng 'm naar het testcentrum.
Klik om te vergroten...
harry123 zei:
Enige optie is testen... Of je moet weten hoe xtc smaakt en dat pammetje. Als je weet dat er smaak verschil in zit kan je er altijd een likje van nemen :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad wij kunnen dat niet in onze glazen bol zien :P
Even laten testen is de enige echte oplossing.
viewtopic.php?f=3&t=32505

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."