#1
Goeie dag forum mensjes,
Een vriend van mij is afgelopen week op een hele vreemde manier fout gegaan. hij is wel wat
gewend, maariets zoals dit heb ik zelf ook nognooit mee gemaakt. ik heb ook gezocht of dit forum of ik er iets over kon vinden, maar niets gevonden.
op een techno feest heeft hij anderhalve blauwe defcon genomen. eerst een halfje, drie kwartier later nog een halfje en weer een uurtje later ong. de laatste halve. hij voelde zich kiplekker tot hij ineens een scherpe pijn in zijn bortst voelde en greep naar zijn hart. hij is in elkaar gezakt. hij werd opgevangen door een andere gozer. hij dacht dat hij nog bij was en liet hem los. hij is vol op de grond geklapt en verkrampte helemaal. hij is naar de ehbo getilt. hij is een half uur knock-out geweest en in die tijd is zijn lichaam helemaal gaan verkrampen. al zijn spieren spanden zich aan. toen hij weer wakker werd, voelde hij zich weer kiplekker. er werd tegen hem gezegt dat hij naar huis moest gaan. hij mocht niet meer de dansvloer op.
natuurlijk ik hij wel eens slecht gegaan door pillen. Maar dit was nieuw. Ik heb ook nog nooit zoiets gehoord. Op het moment dat hij op de grond lag, ademde hij niet meer. Die gozer die hem opving dacht dat hij dood was. Hij dacht dat zijn hart stil was gaan staan. Hij heeft nu al een week spierpijn overal door die verkramping. Verder heeft hij nergens last van. Een andere jongen die er bij was had ook 1.5 pil op. De zelfde pillen. En hij had nergens last van.
Heeft iemand zo iets wel is mee gemaakt, of kent iemand die zoiets heeft mee gemaakt? En die daar ook een verklaring kan geven?
Alvast hartelijk bedankt!

Een vriend van mij is afgelopen week op een hele vreemde manier fout gegaan. hij is wel wat
gewend, maariets zoals dit heb ik zelf ook nognooit mee gemaakt. ik heb ook gezocht of dit forum of ik er iets over kon vinden, maar niets gevonden.
op een techno feest heeft hij anderhalve blauwe defcon genomen. eerst een halfje, drie kwartier later nog een halfje en weer een uurtje later ong. de laatste halve. hij voelde zich kiplekker tot hij ineens een scherpe pijn in zijn bortst voelde en greep naar zijn hart. hij is in elkaar gezakt. hij werd opgevangen door een andere gozer. hij dacht dat hij nog bij was en liet hem los. hij is vol op de grond geklapt en verkrampte helemaal. hij is naar de ehbo getilt. hij is een half uur knock-out geweest en in die tijd is zijn lichaam helemaal gaan verkrampen. al zijn spieren spanden zich aan. toen hij weer wakker werd, voelde hij zich weer kiplekker. er werd tegen hem gezegt dat hij naar huis moest gaan. hij mocht niet meer de dansvloer op.
natuurlijk ik hij wel eens slecht gegaan door pillen. Maar dit was nieuw. Ik heb ook nog nooit zoiets gehoord. Op het moment dat hij op de grond lag, ademde hij niet meer. Die gozer die hem opving dacht dat hij dood was. Hij dacht dat zijn hart stil was gaan staan. Hij heeft nu al een week spierpijn overal door die verkramping. Verder heeft hij nergens last van. Een andere jongen die er bij was had ook 1.5 pil op. De zelfde pillen. En hij had nergens last van.
Heeft iemand zo iets wel is mee gemaakt, of kent iemand die zoiets heeft mee gemaakt? En die daar ook een verklaring kan geven?
Alvast hartelijk bedankt!
