Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnock-out en totale verkramping van alle spieren.

Knock-out en totale verkramping van alle spieren.

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlippyflapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie dag forum mensjes,

Een vriend van mij is afgelopen week op een hele vreemde manier fout gegaan. hij is wel wat
gewend, maariets zoals dit heb ik zelf ook nognooit mee gemaakt. ik heb ook gezocht of dit forum of ik er iets over kon vinden, maar niets gevonden.

op een techno feest heeft hij anderhalve blauwe defcon genomen. eerst een halfje, drie kwartier later nog een halfje en weer een uurtje later ong. de laatste halve. hij voelde zich kiplekker tot hij ineens een scherpe pijn in zijn bortst voelde en greep naar zijn hart. hij is in elkaar gezakt. hij werd opgevangen door een andere gozer. hij dacht dat hij nog bij was en liet hem los. hij is vol op de grond geklapt en verkrampte helemaal. hij is naar de ehbo getilt. hij is een half uur knock-out geweest en in die tijd is zijn lichaam helemaal gaan verkrampen. al zijn spieren spanden zich aan. toen hij weer wakker werd, voelde hij zich weer kiplekker. er werd tegen hem gezegt dat hij naar huis moest gaan. hij mocht niet meer de dansvloer op.

natuurlijk ik hij wel eens slecht gegaan door pillen. Maar dit was nieuw. Ik heb ook nog nooit zoiets gehoord. Op het moment dat hij op de grond lag, ademde hij niet meer. Die gozer die hem opving dacht dat hij dood was. Hij dacht dat zijn hart stil was gaan staan. Hij heeft nu al een week spierpijn overal door die verkramping. Verder heeft hij nergens last van. Een andere jongen die er bij was had ook 1.5 pil op. De zelfde pillen. En hij had nergens last van.

Heeft iemand zo iets wel is mee gemaakt, of kent iemand die zoiets heeft mee gemaakt? En die daar ook een verklaring kan geven?

Alvast hartelijk bedankt!

:stoned:
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm misschien allergisch?
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt als een epileptische aanval. Ik weet niet zoveel van drugs icm die aanvallen maar ik weet wel dat ze door allerhande dingen getriggerd kunnen worden zoals de typische flitsende lichten op een feest. Ik zou zeggen, google even wat op epilepsie en drugsgebruik, en laat hem naar een arts gaan. Want aan epilepsie kun je wel degelijk doodgaan (het niet meer ademen wat jij noemde, is een verkramping van je ademhalingsspier). Dus beter een keer teveel naar de dokter dan een keer te weinig.
F
FlippyflapLid
01-01-2024, 00:00
#4
joriisvw zei:
Hmm misschien allergisch?
Klik om te vergroten...

Dat is dus het gekke. Hij heeft ze al eerder gehad. Nergens last van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."