Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand bekend met dit?

Iemand bekend met dit?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
WaterhoseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dus dit aangeboden gekregen op een feest laatst. Het zit in een GHB buisje maar dat is het niet volgens mij. Het smaakt erg bitter zoals MDMA doet. Er zit een geelachtige vloeistof.

Ik ben dit dus nog nooit tegen gekomen, misschien een van jullie? Ik heb me laten vertellen dat er 170mg in zit.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad, ik zou dit ook een beetje verdacht vinden.. Ik zou het zeker niet nemen, maar lekker naar een testcentrum brengen om te laten checken wat precies de inhoud is. Je bent dan wel je flesje kwijt denk ik, maar beter dat dan dat je straks fout gaat ofzo. :)

Always trip safe.

Dernael. :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad een GHB-buisje, maar de inhoud kan natuurlijk van alles zijn. Het zou inderdaad vloeibare MDMA kunnen zijn. Wat zei degene die het aanbood? Je kunt nooit weten wat het is, tenzij je het inlevert bij een testcentrum. Dan weet je exact wat het is en anders blijft het gissen.

Wat me wel verbaasd, je krijgt een buisje vloeistof aangeboden op een feest en je weet niet wat er in zit. Toch weet je hoe het smaakt :confused: Proef jij zo maar onbekende vloeistoffen? Ik mag van mijn moeder geen snoepjes aannemen van onbekenden :grin:
W
WaterhoseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vertrouw het ook niet helemaal dus daarom de vraag! Ik heb mn vinger er tegen aan gehouden en heb dat geproeft en weer uit gespuugd dus zo weet ik hoe het smaakt.

Hij zei dat het gewoon mdma is, hij kwam wel vertrouwelijk over. Ik ga morgen denk ik een halve proberen en zal het wel laten weten hoe het is!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waterhose zei:
Ik vertrouw het ook niet helemaal dus daarom de vraag! Ik heb mn vinger er tegen aan gehouden en heb dat geproeft en weer uit gespuugd dus zo weet ik hoe het smaakt.

Hij zei dat het gewoon mdma is, hij kwam wel vertrouwelijk over. Ik ga morgen denk ik een halve proberen en zal het wel laten weten hoe het is!
Klik om te vergroten...
Dokters komen ook betrouwbaar over maar dat zegt niets over hun resultaat of blunders.
Onverstandige keuze om iets onbekends te nemen daar zijn dus testcentra voor.
Aangezien je toch niet lijkt te luisteren veel succes ermee!

Vloeibare mdma bestaat niet wel stoffen die erop lijken. Zou niet van mezelf een labrat maken komt het op neer.

Be safe!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."