#1
Allereerst mijn excuus voor wéér zo’n topic waar er al heel veel van zijn, maar better safe than sorry. Ik heb al veel rondgelezen hier, maar kom er toch niet helemaal uit wat ik het beste kan doen. Dit topic mag na volgend weekend ook gewoon gesloten worden natuurlijk.
Ik ga zaterdag naar een dubfeest, en heb 4 pillen geregeld van ongeveer 200mg volgens de dealer. Maar dit zal wel grootspraak zijn. Ik heb geen idee hoe deze pillen heten, ze zijn blauw (met wat wit erdoorheen) en er staat een afdruk van een soort lippen in (omlijning van lippen). Ik heb ze nog nooit eerder gezien, en vind ook niks op internet. (Ik heb ook een foto, maar dat is denk ik niet toegestaan?). Heb ze niet laten testen, dus mocht iemand deze al eens gehad hebben, zou wat informatie daarover ook heel welkom zijn. En ik kan ook aan MDMA poeder/kristallen komen, doe denk ik 500mg.
Wat is wijsheid?
Gezien dit mijn eerste keer pillen wordt, en van mijn vriendin ook de eerste keer, vraag ik me af wat we het beste kunnen doen.
Mij lijkt het relaxed om thuis een klein likje mdma te nemen (dan hoef ik dat poeder niet mee te nemen, want dat gaat vast wel mis bij het innemen, of het zakje gaat los etc. Ik ben heel onhandig haha). Vanuit daar is het nog ongeveer 10 minuten lopen en een kwartiertje in de rij staan denk ik, dan nog jas ophangen, plassen etc. Zeg maar ruim 45 minuten, voor we in de zaal staan.
Vervolgens na een tijdje (als de mdma wat minder wordt en we de sfeer even hebben gevoeld), een halfje/kwartje te droppen, en dan na een aantal uur nog een halfje/kwartje erbij.
Toch twijfel ik over de mdma thuis innemen, ik vind het eng om ergens naar binnen te gaan als je er al high uitziet. Bang om geweigerd/gecontroleerd te worden etc. En ik weet niet wat voor invloed die angst/spanning om binnen te komen gaat hebben als ik de drugs neem.
Ook lees ik dat bijnemen slecht is, maar vervolgens lees/zie ik iedereen steeds bijnemen.
Het feest duurt van 23:00-06:00, maar ik denk dat we rond een uur of 12 binnen willen zijn, en zien tot hoe lang we het volhouden (uiteraard zo lang mogelijk :P ), maar als we thuis zijn moeten we wel weer redelijk rustig kunnen zijn.
Ik(/we) willen ook weer niet té hard gaan en totaal van de kaart af gaan, maar gewoon wel lekker gaan en een goed feestje bouwen.
De concrete vraag is dus eigenlijk: Wat innemen, in welke hoeveelheid, en wanneer zou het beste zijn?
Ik weeg 83kg en zij 73kg (gok ik).
Ik heb 2x MDMA gehad (1e x 500mg, en 2e x 200mg) en zij één keer (200mg), beide geen ervaring met XTC of drug in pilvorm. Alle drugervaringen zijn in thuissettingen geweest, beide nog geen ervaringen op feesten.
Oh! Nog even dit: er zitten geen breeklijnen op de pillen. Kan het kwaad om deze van tevoren met een mes door te snijden of iets dergelijks? En als ze al doorgesneden/gebroken zijn, kan ik deze dan alsnog een flinke poos bewaren?
Ik realiseer me dat dit een beetje typische beginnersvragen zijn, en een lang verhaal -sorry-, maar elk advies of elke tip is welkom. Bedankt voor het lezen in ieder geval.![:)]()
Ik ga zaterdag naar een dubfeest, en heb 4 pillen geregeld van ongeveer 200mg volgens de dealer. Maar dit zal wel grootspraak zijn. Ik heb geen idee hoe deze pillen heten, ze zijn blauw (met wat wit erdoorheen) en er staat een afdruk van een soort lippen in (omlijning van lippen). Ik heb ze nog nooit eerder gezien, en vind ook niks op internet. (Ik heb ook een foto, maar dat is denk ik niet toegestaan?). Heb ze niet laten testen, dus mocht iemand deze al eens gehad hebben, zou wat informatie daarover ook heel welkom zijn. En ik kan ook aan MDMA poeder/kristallen komen, doe denk ik 500mg.
Wat is wijsheid?
Gezien dit mijn eerste keer pillen wordt, en van mijn vriendin ook de eerste keer, vraag ik me af wat we het beste kunnen doen.
Mij lijkt het relaxed om thuis een klein likje mdma te nemen (dan hoef ik dat poeder niet mee te nemen, want dat gaat vast wel mis bij het innemen, of het zakje gaat los etc. Ik ben heel onhandig haha). Vanuit daar is het nog ongeveer 10 minuten lopen en een kwartiertje in de rij staan denk ik, dan nog jas ophangen, plassen etc. Zeg maar ruim 45 minuten, voor we in de zaal staan.
Vervolgens na een tijdje (als de mdma wat minder wordt en we de sfeer even hebben gevoeld), een halfje/kwartje te droppen, en dan na een aantal uur nog een halfje/kwartje erbij.
Toch twijfel ik over de mdma thuis innemen, ik vind het eng om ergens naar binnen te gaan als je er al high uitziet. Bang om geweigerd/gecontroleerd te worden etc. En ik weet niet wat voor invloed die angst/spanning om binnen te komen gaat hebben als ik de drugs neem.
Ook lees ik dat bijnemen slecht is, maar vervolgens lees/zie ik iedereen steeds bijnemen.
Het feest duurt van 23:00-06:00, maar ik denk dat we rond een uur of 12 binnen willen zijn, en zien tot hoe lang we het volhouden (uiteraard zo lang mogelijk :P ), maar als we thuis zijn moeten we wel weer redelijk rustig kunnen zijn.
Ik(/we) willen ook weer niet té hard gaan en totaal van de kaart af gaan, maar gewoon wel lekker gaan en een goed feestje bouwen.
De concrete vraag is dus eigenlijk: Wat innemen, in welke hoeveelheid, en wanneer zou het beste zijn?
Ik weeg 83kg en zij 73kg (gok ik).
Ik heb 2x MDMA gehad (1e x 500mg, en 2e x 200mg) en zij één keer (200mg), beide geen ervaring met XTC of drug in pilvorm. Alle drugervaringen zijn in thuissettingen geweest, beide nog geen ervaringen op feesten.
Oh! Nog even dit: er zitten geen breeklijnen op de pillen. Kan het kwaad om deze van tevoren met een mes door te snijden of iets dergelijks? En als ze al doorgesneden/gebroken zijn, kan ik deze dan alsnog een flinke poos bewaren?
Ik realiseer me dat dit een beetje typische beginnersvragen zijn, en een lang verhaal -sorry-, maar elk advies of elke tip is welkom. Bedankt voor het lezen in ieder geval.