#1
Ik zelf heb al één keer XTC gebruikt en vond het helemaal geweldig. Aankomende koninginnen nacht ga ik naar een feest in Utrecht. Ongeveer 10 vrienden willen mee en willen voor 't eerst XTC gebruiken (witte Nintendo). Ik zou graag jullie mening willen weten of dit wel verstandig is en als ik toch ga wat ik zou moeten doen om het ''veilig'' te houden. (Ook zijn er meisjes bij)
p.s, Ik weet niet of dit onderwerp al bestaat ik kon 'm zo snel niet vinden. (anders sorry
)
Alvast bedankt!
p.s, Ik weet niet of dit onderwerp al bestaat ik kon 'm zo snel niet vinden. (anders sorry
Alvast bedankt!
