Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor het eerst met 10 anderen op een feest.. Verstandig?

Voor het eerst met 10 anderen op een feest.. Verstandig?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Y
YouKnowWhoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zelf heb al één keer XTC gebruikt en vond het helemaal geweldig. Aankomende koninginnen nacht ga ik naar een feest in Utrecht. Ongeveer 10 vrienden willen mee en willen voor 't eerst XTC gebruiken (witte Nintendo). Ik zou graag jullie mening willen weten of dit wel verstandig is en als ik toch ga wat ik zou moeten doen om het ''veilig'' te houden. (Ook zijn er meisjes bij)

p.s, Ik weet niet of dit onderwerp al bestaat ik kon 'm zo snel niet vinden. (anders sorry :( )

Alvast bedankt!
b
brahmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi! Klinkt zeker niet als een slecht plan hoor, maar aangezien jij de enige gebruiker met ervaring bent (volgens mij?) moet je wel een beetje op ze letten. Dus, veel af laten koelen en water voeren. Ik heb trouwens een keer een witte nintendo getest op 180 mg en ik weet dat er verschil in batches is enzo maar ik zou er toch mee uitkijken en al helemaal met first timers. Halfje moet voldoende zijn dus :wink: Heel veel plezier!

EDIT

Oja ga dr maar vast vanuit dat de hele groep elkaar kwijt is halverwege de avond dus zorg dat iedereen weet dat ze dus voldoende moeten drinken en afkoelen
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is natuurlijk supermooi om met zo'n grote groep beginners te gaan gebruiken op een feest, maar de kans die er iemand niet helemaal goed gaat is groot. De kans dat er iemand niet echt lekker gaat is wel enorm groot met zoveel beginners. Als jullie toch van plan zijn om dit plan ten uitvoering te gaan brengen, is het misschien slim om op een rustige plaats te starten (park, bij iemand thuis) Dan kan iedereen in alle rust aan het gevoel wennen en als iedereen lekker gaat (na 1,5 uur?) naar het feest gaan wandelen. Dit werkt natuurlijk alleen als jullie op straat gaan feesten en niet meer langs de bewaking hoeven :wink:. Verder zoals brahma zegt goed drinken (1-2 glazen per uur) en niet teveel nemen wat betekend dat een halfje zeker goed zou moeten zijn voor de eerste drie uur plezier. Daarna bijdoseren met kwartjes of minder.
Y
YouKnowWhoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de tips ervaringen people! :) Gelukkig gaan er uiteindelijk toch een aantal mee die niet gaan tikken en een beetje op ons letten.. Ik post nog wel een bericht hoe het feestje is verlopen! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."