Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zelf heb al één keer XTC gebruikt en vond het helemaal geweldig. Aankomende koninginnen nacht ga ik naar een feest in Utrecht. Ongeveer 10 vrienden willen mee en willen voor 't eerst XTC gebruiken (witte Nintendo). Ik zou graag jullie mening willen weten of dit wel verstandig is en als ik toch ga wat ik zou moeten doen om het ''veilig'' te houden. (Ook zijn er meisjes bij) p.s, Ik weet niet of dit onderwerp al bestaat ik kon 'm zo snel niet vinden. (anders sorry ) Alvast bedankt!"
"Bedankt voor de tips ervaringen people! Gelukkig gaan er uiteindelijk toch een aantal mee die niet gaan tikken en een beetje op ons letten.. Ik post nog wel een bericht hoe het feestje is verlopen!"