Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveelheid mdma voor een eerste keer ??

hoeveelheid mdma voor een eerste keer ??

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit te denken om deze zomer voor het eerst een keer xtc te nemen. Ik heb veel positieve verhalen gehoord dingen gelezen maar nu zit ik met een paar vragen.

- hoeveel mg mdma in xtc vorm zou goed zijn voor een eerste keer ?
- ik heb vrij heftige trip verhalen gehoord klopt dit?

Alvast bedankt !!
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dankjewel Voor je reactie, ik was vergeten om erbij te zetten rant ik 75 kilo ben en 1.88 lang ben.
Nu gaan zoeken naar een geschikt moment en een mooie plek (feest, festival of een normale rustigere plaats). Alle tips blijven natuurlijk welkom :grin:
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij is de regel 1,5x je lichaamsgewicht in mg een prima regel, zeker voor de eerste keer. Stel je hebt een pil van 160 mg en je weegt 80 kg dan zou ik starten met een halve pil (1x je lichaamsgewicht). De eerste keer weet je niet wat je moet verwachten, dus wees geduldig en kijk de eerste 2 uur gewoon wat er gebeurt en ga niet na één uur al bijdoseren. Niets is erger dan een drug proberen en te hard gaan op je eerste trip. Gebeurt er na twee uur niet veel, dan kan je er wel een kwartje bijgooien. Begin je te spacen, geniet er van en als je space echt begint te minderen, gooi er dan een kwartje bij. Of je dat laatste kwartje ook nog gaat gebruiken zal voornamelijk afhangen van hoe lang het feest duurt en hoe lang jij spaced.

Veel :hearteyes: toegewenst.
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor de eerste keer zou ik wel een mooi feestje uitzoeken. X in een rustige setting is ook leuk, maar voor je eerste keer zou ik het wel op een feest doen. De verandering van perceptie t.o.v. licht geluid, de mensen om je heen is op een feest veel gaver dan op een rustige plek. En natuurlijk genoeg vreemden om je heen om te knuffelen :hearteyes: .
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hartstikke bedankt klinkt als een mooi plan om binnenkort eens uit te voeren. Ben benieuwd naar het hele :hearteyes: gevoel
De kans op een bad trip om het zo te noemen is klein als je op een normale manier een geteste pil neemt je goed voelt enzovoort al neem ik aan dat je wel kan schrikken van het effect. Tenminste ik krijg van meerdere mensen te horen dat het zo'n appart gevoel is op een manier die totaal onbekent is :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als jonge zijnde zou ik van 1.3/1.5 uitgaan als meisje 1. Gaf een vriendin zondag die voor de eerste keer deed 1.5 keer haar lichaamsgewicht (misschien ietsje meer, weet niet hoeveel ze precies weegt) en dat ging behoorlijk hard. Meisjes zijn er wat gevoeliger voor.

En ja het kan best overweldigend zijn, je kan het gewoon doen met vrienden die het ook al eens gedaan hebben waarbij je je veilig voelt. Kan je daar mee knuffelen en tegen aan zitten als het niet goed gaat en kunnen ze je ook helpen.
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het was sws al het plan om het idd met een goede vriend te doen en ik denk dat ik begin met een dosis op 1 keer mn gewicht . En een kwartje bij te nemen als dit te weinig zou zijn ik ga dit als eerste keer goed van te voren bedenken dat er weinig verrassiningen komen. En me zoveel mn ervaring kam focussen. Opzich kan ik met wiet wel als mn space (8om het zo te zeggen) raar valt (ik blow een twee keer per maand om het een mooie ervaring te houden :) ) wel accepteren en er dan van genieten terwijl ik het eerst als onprettig beschouw.
rust :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."