Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tiepmiep zei: Shanice1992 zei: Hallo, Ik ben onlangs een onbekende pil tegen het lijf gelopen. Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaringen mee heeft en mij zou kunnen vertellen hoeveel mdma erin zit.. Het zijn blauwe vierkante pillen met de F van het facebook logo erop (geen duimpjes). Ik kan er zelf niets over vinden op internet, hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Bij interesse zou foto eventueel gemaild kunnen worden. Zou niet weten hoe ik deze toe moet voegen namelijk. Groeten Shanice Klik om te vergroten... En heb je ze laten testen? Klik om te vergroten... Heb ik nog niet gedaan, ben ik wel van plan volgende week."
"SchilDpadDo zei: even ''achter de schermen'' overleg gepleegd. Ben ze zelf nog nooit tegengekomen. Maar na wat navraag : ze komen regio Rotterdam/Amsterdam vandaan en hebben gemiddeld een 160mg . Uiteraard is niet iedere lading pillen hetzelfde. Vooral met XTC is testen ''the way to go'' Sidenote: Groene Androids schijnen helemaal fantastisch te zijn. Klik om te vergroten... Groene androids zijn inderdaad super alleen voor mij persoonlijk wel een beetje te sterk.."
"Hallo, Ik ben onlangs een onbekende pil tegen het lijf gelopen. Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaringen mee heeft en mij zou kunnen vertellen hoeveel mdma erin zit.. Het zijn blauwe vierkante pillen met de F van het facebook logo erop (geen duimpjes). Ik kan er zelf niets over vinden op internet, hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Bij interesse zou foto eventueel gemaild kunnen worden. Zou niet weten hoe ik deze toe moet voegen namelijk. Groeten Shanice"
"SchilDpadDo zei: heb je een pm gestuurd. Sowieso voor de zekerheid laten testen . Facebook logo's nog nooit van gehoord. ( hoopt hoopvol op een revolutie van fatsoenlijke XTC tabletten ) Klik om te vergroten... Ik heb je gemaild!"