Voor n strakke plasser natuurlijk, als je strak staat laat-ie het namelijk wel eens afweten..........Nadeel: Vol/warm/opgezet hoofd, verstopte neus.
#5
pas maar op dat je geen tijdelijk (of permanent) priapisme krijgt... dan blijft je plasser omhoog staan ook al wil je dat helemaal niet meer, en kan naar het schijnt onzettend pijnlijk zijn...