Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrustig worden van XTC

rustig worden van XTC

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
annusringersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Start dosis is meestal een halve,
En een paar maand geleden een hele superman (200mg) en nog steeds rustig haha!
Oh oké is goed bedankt ! :grin:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
harry123 zei:
Ik meen me trouwens ook een topic te herinneren van iemad die het zelfse had, if naja zijn vriendin. Ik zal het morgen ofzo even voor je opzieken
Klik om te vergroten...
viewtopic.php?f=3&t=50454
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt.

Gezien het feit dat je meestal wel 200mg pillen neemt en meteen met een halve begint, wat al de geadviseerde dosis is in 1 keer(1.5-2mg per kg lichaamsgewicht, je weegt 55, dus 110mg is al een halve) gebruik je volgens mij teveel. Maar dat terzijde.

Hoeveel weken/maanden hou je tussen gebruik?

Dat je zo rustig bent kan misschien aan de setting liggen. Lekker thuis, comfortabel op de bank word je natuurlijk niet echt hyper van. Alhoewel ik het nog nooit geprobeerd heb. Ik gebruik voornamelijk op feestjes, de ene keer heb ik veel energie, de andere keer zit ik ook lekker te genieten en met wildvreemden te praten.

Als je veel en vaak achter elkaar gebruikt zal het effect helemaal weggaan, wees voorzichtig met dit goedje!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee pandan bedoelde eigenlijk deze : viewtopic.php?f=10&t=46525
Maar zie dat het toch een iets ander topic is maar misschien heeft de ts hier wat aan
a
annusringersLid
01-01-2024, 00:00
#4
@pandan.

Meestal zit er wel 2/3 maanden tussen, maar heel veel vrienden van mij die dansen er ook bij en zo nou moet er niet aan denken om dat te doen hahaha gaat mij niet lukken,

Ja klopt doe altijd iets te veel, ben de laatste paar maanden als ik het gebruik heb echt goed brak..

Heb het ook wel is met speed erbij gedaan (er voor 1x en ook is erna)
En weer niets.. En daarna sliep ik echt als een blok met speed erbij :confused:
Terwijl alleen XTC slaap ik niet ...

Vind dat 'chille' ook wel lekker hoor maar wil ook is helemaal uit m'n plaat gaan haha!

En het is ook niet dat ik een soort vaatdoek word, ik wil gewoon niet veel (wat voor m'n vrienden ook knap irritant is) :grin:
Kus.
a
annusringersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey mensen,

Ik had een vraagje en zag het nog niet op een forum staan,
Altijd als ik XTC neem word ik er ontzettend rustig van of het nou op een hardstyle feestje is of gewoon lekker bij vrienden thuis, enige wat ik doe is stil zitten en met mezelf genieten...
Soms heb ik wel een piek dat ik wel even iets kan doen, maar meestal niet en vind het best irritant want wil ook wel is helemaal hyper worden.. :grin:

Maar goed hoe komt dat?! Weet iemand daar een antwoord op??

Alvast bedankt!

Kus annusringers
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel neem je? En wat is je gewicht?

Ik zelf word er niet echt hyper van of rustig, maar word ook niet moe als ik hard los ga :P.
Denk dat het ook aan jezelf ligt, het is geen wondermiddel.. JE moet je zelf tot losgaan zetten denk ik..
a
annusringersLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het verschild per keer, maar meestal stop ik sowieso na anderhalf pilletje..
Ben 18, 164 & 55 kg, ja ik weet het niet probeer ook wel los te gaan maar kan gewoon niets haha! :P

En moe word ik er niet van hoor 9 van de 10 x lukt slapen voor geen meter en ben ik zo 28 uur wakker..

Heel appart haha!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik bedoelde eigenlijk startdosis, en dan bedoel ik in mgs mdma, omdat lillen wel
Eens verschillende hoeveelheden m bevatten.


Ik meen me trouwens ook een topic te herinneren van iemad die het zelfse had, if naja zijn vriendin. Ik zal het morgen ofzo even voor je opzieken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."