Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDip!! help?

Dip!! help?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
causalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal

Ben afgelope week nogal flink fout gegaan met XTC (rode supermans) 2x een halfje
in begin was het chill, maar daarna begon ik nogal para te doen.
Ik dacht dat iedereen me achtervolgde maar ik bleef in me hoofd volhouden dat dit door de XTC kwam. Uiteindelijk naar huis gegaan, nu is het al 4 dagen geleden en zit ik nog steeds best in een dip. Ben beetje para, down, heb nergens zin in met in me achterhoofd dat dit gewoon door me serotine gehalte komt.

Heb net 5 htp gehaalt want ben nogal rusteloos beetje para down nergens zin in concentratie van een baksteen dit duurt hopelijk toch niet te lang? Want normaal ben ik een ras echte optimist waar je kots hekel aan krijgt omdat die in alles het goede ziet. Dit is voor mij denk ik ook laatste keer XTC geweest ik heb het er niet over om zoon lange dip te hebben voor maar zoon korte tijd te goed te voelen.

p.s graag nog tips en of dit nog lang blijft
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bericht aangepast omdat het niet bepaald leesbaar was. Let hier in het vervolg op!

Of het nog lang aanblijft verschild van persoon tot persoon. Dat het fout ging kan een grote invloed hebben op hoe je je nu voelt. Omdat je 'bad' ging blijf je met die angsten zitten. Dit kan inderdaad komen door je serotonine tekort in je hersenen, ik zou het nog eventjes aankijken. Ik ken mensen die inderdaad een dip hebben van ongeveer 4 a 5 dagen. Als je er lang last van blijft houden kan je het beste naar je huisarts gaan, die kan je misschien helpen. Als tip kan ik je meegeven om gewoon een rustig plekje in je hoofd te zoeken, niet teveel stressen en goed slapen. Heel veel succes!
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet of je sport? Sporten werkt voor mij heel goed tegen die dip. Je komt veel meer tot rust erdoor en ik denk dat het ook goed helpt tegen angstgevoelens. Verder misschien een beetje vreemde tip, maar bij mij hielp uitgaan ook altijd goed tegen de dip. Op dat moment natuurlijk geen drugs gebruiken en ook niet teveel drank, gewoon gaan naar een feestje waar je van kan genieten (bijv. een technofeestje als je van techno houdt) en je weet de boel weer een beetje te relativeren. Verder helpt hard bezig zijn met zaken als studie ook wel goed naar mijn idee.
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Werken geeft mij altijd veel voldoening, het gevoel dat ik dan iets gedaan heb vermindert m'n dip opmerkelijk. :) Ik moet zeggen in een flinke dip, die bij mij toch 2 weken wel merkbaar is, vind ik het moeilijk om bezig te zijn met school, ik zorg er dan ook voor dat ik geen zware dingen te doen heb qua studie dan.

:wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."