hey ik vond veel info over rilatine maar nog niet genoeg.
ik weet ook niet of ik het onder de juiste categorie heb geplaatst.
srry daarvoor
IK heb juist een pilletje rilatine mr 30mg open gedaan fijngestampt en opgesnoven maar ben bang dat ik het niet juist heb gedaan.
hoeveel moet ik ervan opsnuiven en hoe snuif je het op?
nu heb ik een vieze smaak in mijn mond.
En voel eigenlijk niet veel, worden mijn pupillen hier groter van?
Wanneer begint het te werken?
Wat kan er fout gaan en wat als het juist goed gaat?
ben eigenlijk een beetje bang
tx
#3
goede vraag.
Kan ik helaas niet op antwoorden maar zal er int vervolg op letten.
Een vriend heeft me dat eens gezegd maar ik wou checken of zijn info wel juist is.
#4
ja mensen ik heb nu al 4-5 pillen van 30 mg op en het bevalt me ik benvannacht niet gaan slapen en ik voel me niet moe en heb ook geen honger of dorst. maar had het derjuist op een hoopje gelegd in plaats van een lijn en dat kwam niet goed niezen niezen en nog eens niezen.
Maar kan iemand mij een beetje helpen met mijn vragen daarvanboven?
dank u
#5
ik ben gans opgefoks energiek en geil
#6
is het normaal dat ik lekker stuik van een halfje (oraal)
#7
waarom neem je iets terwijl je dr helemaal niks over weet?
#8
van een halfje, dat kan
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.