Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrilatine newbie

rilatine newbie

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
klinkt wel wat wanhopig lieverd :beer:
pas je op
j
jo voetsLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey ik vond veel info over rilatine maar nog niet genoeg.
ik weet ook niet of ik het onder de juiste categorie heb geplaatst.
srry daarvoor
IK heb juist een pilletje rilatine mr 30mg open gedaan fijngestampt en opgesnoven maar ben bang dat ik het niet juist heb gedaan.
hoeveel moet ik ervan opsnuiven en hoe snuif je het op?
nu heb ik een vieze smaak in mijn mond.
En voel eigenlijk niet veel, worden mijn pupillen hier groter van?
Wanneer begint het te werken?
Wat kan er fout gaan en wat als het juist goed gaat?
ben eigenlijk een beetje bang
tx
j
jo voetsLid
01-01-2024, 00:00
#3
goede vraag.
Kan ik helaas niet op antwoorden maar zal er int vervolg op letten.
Een vriend heeft me dat eens gezegd maar ik wou checken of zijn info wel juist is.
j
jo voetsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja mensen ik heb nu al 4-5 pillen van 30 mg op en het bevalt me ik benvannacht niet gaan slapen en ik voel me niet moe en heb ook geen honger of dorst. maar had het derjuist op een hoopje gelegd in plaats van een lijn en dat kwam niet goed niezen niezen en nog eens niezen.
Maar kan iemand mij een beetje helpen met mijn vragen daarvanboven?
dank u
j
jo voetsLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben gans opgefoks energiek en geil
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
is het normaal dat ik lekker stuik van een halfje (oraal)
:grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarom neem je iets terwijl je dr helemaal niks over weet?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
van een halfje, dat kan :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."