Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet lekker in je vel en mdma

Niet lekker in je vel en mdma

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pilskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ooit een keer eerder mdma gebruikt, wat fantastisch was. Nu wilde ik het vanavond weer gebruiken, alleen er zijn deze week dingen gebeurd waardoor ik niet zo lekker in mijn vel zit. Is het gevaarlijk om in zo een situatie mdma of xtc te gebruiken?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het hangt er van af wat je hebt meegemaakt. Hoe je er op reageert verschilt van persoon tot persoon. Wel moet ik er bij zeggen dat je van MDMA verhoogde emoties krijgt. Dat heb je misschien al wel gemerkt bij de eerste keer. Je positieve emoties worden enorm gestimuleerd, maar het kan ook zo zijn dat je negatieve emoties worden gestimuleerd. Hoe het uitvalt, dat kan niemand met zekerheid zeggen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, niet echt gevaarlijk. Maar het kan idd je trip beïnvloeden, niet op een leuke manier. Het is de vraag of je dat zelf wil of aankan, of dat je dat accepteert.

Ik vind het zelf niet prettig om te doen wanneer ik me niet goed voel. Heb het zelf om die reden uitgesteld van december naar januari/februari.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."