Dit geeft natuurlijk geen uitsluitsel dat je dezelfde pil te pakken hebt. Als ik jou was zou ik ze gewoon naar het testcentrum brengen, dan weet je tenminste zeker dat je de goede te pakken hebt.
#3
Die heb ik gehad en waren prima voor zover ik me kan herinneren. Heb die geloof ik in februari gehad.... Alweer even geleden.
Maar je gaat nooit zeker weten of dat exact dezelfde waren. In principe is zelfs iedere pil anders :P
#4
vond ze niet zo sterk :/
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.