Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor de derde keer X, is dit een goed idee?

Voor de derde keer X, is dit een goed idee?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SennidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Iets langer dan een half jaar geleden heb ik voor de eerste keer XTC geprobeerd, wat me te heftig begon maar toen ik eenmaal begon te wennen en 'stabiel' begon te raken was het super fijn. (heb er ook nog een tripreportje over geschreven hier)

Daarna heb ik het nog een keer genomen, bij een optreden van Yellow Claw, en het was helemaal geweldig, alles wat zó fijn. Ik heb toen wel wat minder genomen de eerste keer, omdat ik niet wilde dat het weer te hard insloeg.

Nou wil ik dit nieuwe jaar geweldig in gaan, (wie niet) dus had ik met een paar vrienden bedacht om weer een 'molly te poppen'.

Mijn concrete vraag is:
Zou het werken om van tevoren de pil in vierden of vijfden (ik weet dat het een rotwerkje is, maarja) te snijden, en dat te beginnen met 1 stukje - en langzaam steeds het gevoel af te wachten, bij te pakken, en zo uiteindelijk de hele pil te gebruiken?

Ik dacht namelijk dat het dan alsnog opeens kan inslaan als je het laatste stukje uiteindelijk neemt, om wat voor reden dan ook.

Heeft iemand hier ervaring mee of advies over?

Mochten jullie zeggen dat het een slecht idee is, hou ik het gewoon bij de alcohol.

Alvast bedankt!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sennid zei:
Zou het werken om van tevoren de pil in vierden of vijfden (ik weet dat het een rotwerkje is, maarja) te snijden, en dat te beginnen met 1 stukje - en langzaam steeds het gevoel af te wachten, bij te pakken, en zo uiteindelijk de hele pil te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad een heel gekloot en bijna niet te doen. De pillen die ik gebruik kruimelen namelijk veel te erg daarvoor. Het beste kan je het gewoon afbijten, en dan is 1/5e eraf bijten een gekloot van jewelste. Als je laag gedoseerde pillen op de kop kan tikken kan je daar gewoon kwartjes van afbijten(al zijn ze tegenwoordig redelijk zeldzaam naar mijn mening).

Sennid zei:
Ik dacht namelijk dat het dan alsnog opeens kan inslaan als je het laatste stukje uiteindelijk neemt, om wat voor reden dan ook.
Klik om te vergroten...
Dat kan inderdaad gebeuren, al moet je dan wel heel snel de stukjes erbij gooien.

Ik zou gewoon met een kwartje beginnen, een uurtje wachten, voel je dan niet veel, weer een kwartje erbij. Als je dan nog niks voelt(lijkt me sterk) eventjes wachten(ongeveer uurtje, 3 kwartier) en dan weer een kwartje erbij. Ik heb het hier wel over 200mg pillen, aan 1tje zou je in principe genoeg moeten hebben. Mocht je na dat eerste kwartje wel wat voelen zou ik er 3 kwartier mee wachten tot je je volgende kwartje pakt, daarna een kwartje om het uur. Zo doe ik het tenminste altijd, het is tot nu toe goed bevallen.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."