#1
Beste mensen,
Iets langer dan een half jaar geleden heb ik voor de eerste keer XTC geprobeerd, wat me te heftig begon maar toen ik eenmaal begon te wennen en 'stabiel' begon te raken was het super fijn. (heb er ook nog een tripreportje over geschreven hier)
Daarna heb ik het nog een keer genomen, bij een optreden van Yellow Claw, en het was helemaal geweldig, alles wat zó fijn. Ik heb toen wel wat minder genomen de eerste keer, omdat ik niet wilde dat het weer te hard insloeg.
Nou wil ik dit nieuwe jaar geweldig in gaan, (wie niet) dus had ik met een paar vrienden bedacht om weer een 'molly te poppen'.
Mijn concrete vraag is: Zou het werken om van tevoren de pil in vierden of vijfden (ik weet dat het een rotwerkje is, maarja) te snijden, en dat te beginnen met 1 stukje - en langzaam steeds het gevoel af te wachten, bij te pakken, en zo uiteindelijk de hele pil te gebruiken?
Ik dacht namelijk dat het dan alsnog opeens kan inslaan als je het laatste stukje uiteindelijk neemt, om wat voor reden dan ook.
Heeft iemand hier ervaring mee of advies over?
Mochten jullie zeggen dat het een slecht idee is, hou ik het gewoon bij de alcohol.
Alvast bedankt!
Iets langer dan een half jaar geleden heb ik voor de eerste keer XTC geprobeerd, wat me te heftig begon maar toen ik eenmaal begon te wennen en 'stabiel' begon te raken was het super fijn. (heb er ook nog een tripreportje over geschreven hier)
Daarna heb ik het nog een keer genomen, bij een optreden van Yellow Claw, en het was helemaal geweldig, alles wat zó fijn. Ik heb toen wel wat minder genomen de eerste keer, omdat ik niet wilde dat het weer te hard insloeg.
Nou wil ik dit nieuwe jaar geweldig in gaan, (wie niet) dus had ik met een paar vrienden bedacht om weer een 'molly te poppen'.
Mijn concrete vraag is: Zou het werken om van tevoren de pil in vierden of vijfden (ik weet dat het een rotwerkje is, maarja) te snijden, en dat te beginnen met 1 stukje - en langzaam steeds het gevoel af te wachten, bij te pakken, en zo uiteindelijk de hele pil te gebruiken?
Ik dacht namelijk dat het dan alsnog opeens kan inslaan als je het laatste stukje uiteindelijk neemt, om wat voor reden dan ook.
Heeft iemand hier ervaring mee of advies over?
Mochten jullie zeggen dat het een slecht idee is, hou ik het gewoon bij de alcohol.
Alvast bedankt!