#1
Ik heb een tijd aan de anti-depressiva gezeten, nl. Serlain en je bent er heel opgewekt van enzo, maar slapen gaat dan minder goed. Daarom nam ik dan slaappillen om te slapen maar dit had niet het gewenst effect, elk medicijn dat ik nam werkte het andere tegen en al gauw was mijn bioritme helemaal verstoord. Ik sliep 5 dagen aan een stuk niet en was een menselijk wrak. Zelfs het beeld van de televisie ging op en neer en zag ik alleen nog in een waas. Ik was constant moe maar kon toch niet slapen, nochthans had de dokter me erop gewezen dat er geen bijwerkingen zouden zijn maar ja...
Ik ben dan met de slaappillen gestopt en alles ging langzaam aan iets beter. Moraal van het verhaal: Pas dus op met deze combinatie, no matter what the doctor says.
Ik wens het niemand toe
Ik ben dan met de slaappillen gestopt en alles ging langzaam aan iets beter. Moraal van het verhaal: Pas dus op met deze combinatie, no matter what the doctor says.
Ik wens het niemand toe