heb het ook eens geprobeerd, goed spul. Geraak er spijtig genoeg niet meer aan.
#2
moeten het pillen zijn, die shizzle koop je per ons....
#3
Is er een Belg die Modafanil moet slikken voor zijn ziekte. Bij de eerste keer dat je het ging afhalen moeten ze je een document meegegeven hebben.
Uitzondering naar remgeld toe. Ben erg nieuwsgierig naar dat papier of een degelijke scan (300dpi) standaard(rgb) een keer (cmyk) en chromaat, zouden perfect zijn, wil er gerust een wederdienst voor doen. Ik ben erg dankbaar in zulke gevallen.
#4
ja bij jou dan toch, hier zijn ze peperduur en niet terug betaald, tenzij je zo een vrijsteling krijgt. Mijn groothandel voor provigil is onlangs failliet gegaan.
tja, alles is te doen hier in belgië maar wie is er bereid om 30€ voor 1 strip te betalen. Das een duur anti-katermiddel dan. Maar is zoals altijd wil je iets echt graag dan geef je een absurde prijs.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.