Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonder invloed van dextrometorphaan

onder invloed van dextrometorphaan

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zeg alleen maar waar het op staat men beste, en als ik zo zie is er hier maar 1 met een grote bek en dat ben jij (ask around).

En die quote is bij wijze van spreken, ik had wel gedacht dat je dat niet zou begrijpen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat zijn jullie toch enorme sukkels. leuk samen met zen allen iemand liggen uitschelden achter jullie pc? gezellig mensen.
ik vind meer als de helft van de vaste posters op dit forum losers en sukkels maar hoor je mij hun afbreken na elke post? reageer wat normaal en zorg eerst dat je ballen hebt voordat je op iemand kapt
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Barry, jij bent degene met altijd domme negatieve en afbrekende posts,
en waaruit kan jij afleiden dat ik geen ballen heb of een kleine mond heb irl??

Ik reageer alleen zo op ecskter c zen posts, en niet zonder reden. Aangezien jij nogal gesteld bent op hem zal ik niet meer reageren op zijn intellectuele en stoere posts

kunnen jullie samen wat adressen vragen en eens goed batteren.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Midway zei:
Barry, jij bent degene met altijd domme negatieve en afbrekende posts,
en waaruit kan jij afleiden dat ik geen ballen heb of een kleine mond heb irl??

Ik reageer alleen zo op ecskter c zen posts, en niet zonder reden. Aangezien jij nogal gesteld bent op hem zal ik niet meer reageren op zijn intellectuele en stoere posts

kunnen jullie samen wat adressen vragen en eens goed batteren.
Klik om te vergroten...

ik reageer enkel afbrekend als jullie iemand anders afbreken of mezelf.
waaruit ik afleid dat je geen ballen hebt is gewoon aan je posts.

ik ben niet gesteld op ekster, ik haat gewoon als je in groep 1 iemand kilt maar dat was je nog niet doorgedrongen zeker?

je hebt zelf nog nooit gevochten dus hou je kop daar miss over?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
In groep? Ik doe dat niet omdat anderen dat doen en het klan mij ook niet schelen wat anderen van hem denken

en wat hebben jullie toch met fysiek geweld? Je hebt gevochten dus je hebt status of je bent stoer ofwat?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
jij begon over batteren? en het is alles behalve stoer ...

ik had het ook over jullie allemaal en niet specifiek tegen jou...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
dxm .. moet je WIET op roken geen gewone sigaretten
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kusjes voor iedereen.


H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ken me wel voorstellen wat je bedoelt met veel roken onderonvloed heb ik ook als ik stoned ben maar met dxm geen idee kom ik snel genoeg achter heb nog een fles liggen zoek alleen goeie datum :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."