Dit kun je ook een beetje bekijken in deze grafiek:
#2
Ik heb binnenkort een erg lang feestje, en ik heb wil liever niet moe worden aan het eind, maar wel het hele feestje los gaan op de XTC, is het handig om halverwege een redbull of 2 achterover te slaan, of is dat erg slecht voor je?
alvast bedankt
#3
De enige nadelen dat ik kan bedenken is dat je hartslag er iets sneller door zou kunnen gaan en je het daardoor wat warmer kan krijgen. Maarja, dat heb ik met koffie voor de tijd of cola tijdens ook nog nooit gehad.
Het lijkt me niet echt slecht voor je, maar ik zie het nut van de extra cafeïne niet. Ik denk dat je ook wel wakker blijft van alleen de XTC
#4
Ik had de eerste keer ook verwacht dat ik de hele nacht door kon gaan, maar ik was helemaal uitgeput rond 5 uur. Vervolgens natuurlijk wel 4 uur compleet strak wakker gelegen.
#5
Iets later beginnen met het naar binnen werken van je eerste dosering? :P
#6
Best logisch dat je moe wordt als het begint uit te werken..... En denk niet dat red bull goed is voor je hart, indd.
#7
Ja dat is inderdaad wel een goed idee. En dan maar hopen dat ie een beetje lang werkt.
#8
ZERO- zei:
Best logisch dat je moe wordt als het begint uit te werken..... En denk niet dat red bull goed is voor je hart, indd.