Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en Energy drink

XTC en Energy drink

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
JSA1234 zei:
Ja dat is inderdaad wel een goed idee. En dan maar hopen dat ie een beetje lang werkt.
Klik om te vergroten...
Dit kun je ook een beetje bekijken in deze grafiek:
J
JSA1234Lid
Ik heb binnenkort een erg lang feestje, en ik heb wil liever niet moe worden aan het eind, maar wel het hele feestje los gaan op de XTC, is het handig om halverwege een redbull of 2 achterover te slaan, of is dat erg slecht voor je?

alvast bedankt
F
FoolLid
De enige nadelen dat ik kan bedenken is dat je hartslag er iets sneller door zou kunnen gaan en je het daardoor wat warmer kan krijgen. Maarja, dat heb ik met koffie voor de tijd of cola tijdens ook nog nooit gehad.

Het lijkt me niet echt slecht voor je, maar ik zie het nut van de extra cafeïne niet. Ik denk dat je ook wel wakker blijft van alleen de XTC :wink:
J
JSA1234Lid
Ik had de eerste keer ook verwacht dat ik de hele nacht door kon gaan, maar ik was helemaal uitgeput rond 5 uur. Vervolgens natuurlijk wel 4 uur compleet strak wakker gelegen.
F
FoolLid
Iets later beginnen met het naar binnen werken van je eerste dosering? :P
Z
ZERO-Lid
Best logisch dat je moe wordt als het begint uit te werken..... En denk niet dat red bull goed is voor je hart, indd.
J
JSA1234Lid
Ja dat is inderdaad wel een goed idee. En dan maar hopen dat ie een beetje lang werkt.
T
TijdloosLid
ZERO- zei:
Best logisch dat je moe wordt als het begint uit te werken..... En denk niet dat red bull goed is voor je hart, indd.
Klik om te vergroten...

Ik voelde mijn hart sneller kloppen na 2-3 energy drankjes na x aantal uur van inname, dus kijk ermee uit is mijn persoonlijke ervaring!

Heb toen 'zelfmedicatie' :rolleyes:
Nooit meer gedaan die combi sinds toen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."